• Anonym (Fulnäsa)

Ful näsa

Jag har en skåra i min näsa som börjar under nästippen och upp över nästippen. Jag har insett det de senaste månaderna och ser det på foton. Kan näsan ändras med åren? Det ser inte klokt ut, typ som ett ollon.... Skäms så fruktansvärt mycket och det går ju inte att dölja... Har googlat och försökt hitta bild på någon som har liknande skåra i näsan, men hittar absolut ingen! Hade känts bättre om det var vanligt men det verkar som att jag är ensam och jag blir så ledsen. Kanske jag kan fylla skåran med botox?

• Svar på tråden Ful näsa
  • Seven Costanza

Inte så ovanligt - har sett flera som har det. Den mest kända är ju skådisen Gerard Depardieu.

• Anonym (Fler)
    Seven Costanza skrev 2021-12-27 12:31:42 följande:

Inte så ovanligt - har sett flera som har det. Den mest kända är ju skådisen Gerard Depardieu.

Det finns fler. En kvinnlig skådis...men kan inte namnet.
  • Anonym (Ärlighet)

Acceptera ditt utseende istället. Det finns många som har så, både tjejer och killar.

• Anonym (Lisa34)

Det är en sorts missbildning för näsan ej växt samman ordentligt. Du borde gå och kolla upp dig eftersom detta kan betyda medfödda fel på hjärnan. Och ja du kan fylla med botox!

• Tvillingarna14

Hej du,

Detta är enkelt fixat med lite filler. Går supersnabbt att göra och kostar inte apmycket. Lycka till.

Svar på tråden Ful näsa