• Ritva

Flera positiva Ägglossningstest på raken

Jag har i flera månader använt ägglossningstest för att se om jag har ägglossning. Från att knappt fått en stegring har jag nu haft positiva ägglossningstest i flera dagar. För visst är testen från åtminstone söndag och lördag positiva? Eller är det bara jag som lurar mig själv att de är positiva?

• Svar på tråden Flera positiva Ägglossningstest på raken
  • Aliona

Jag skulle säga att det ser positivt ut from lördag. Vad jag minns från när jag var i inseminationssvängen var att det kan visa positivt ganska länge, och det var därför det var så viktigt att identifiera när det slog om från negativt till positivt.

• Ritva

Tack snälla för ditt svar : )

Då får jag helt enkelt se vad det visar imorgon.

• Ia2022

Hej

Förlåt att jag avänder din tråd?

Behöver hjälp. Har jag missat äl?

Tagna under samma dag. Bifogar kort

Tack!!!

• nomina
    Ia2022 skrev 2021-12-31 19:19:41 följande:

Hej

Tack!!!

Inget av testen ser positiva ut, men kanske har du missat stegringen igår och då har du fortfarande chans idag! Jag hade kört idag, tagit ett test till imorgon och evt kört då igen...
  • Ritva
    Ia2022 skrev 2021-12-31 19:19:41 följande:

Hej

Tack!!!

Så mycket kan mina test variera om jag tar dem över en dag :) så lättast är om du som föregående talare skrev jämför med ett test imorgon med om du har möjlighet.
  • Ia2022

Hej!

Tack för era svar, tog ett idag som blev svagt? blir tokig

• Ia2022

Har tagit många tester och bara den från 31 ser liiite positiv ut, annars mer svaga? testat i 6 dagar nu? det såg ut som det skulle bli positivt så blev dom svagare igen.

• Ritva
    Ia2022 skrev 2022-01-02 01:14:13 följande:

Har tagit många tester och bara den från 31 ser liiite positiv ut, annars mer svaga? testat i 6 dagar nu? det såg ut som det skulle bli positivt så blev dom svagare igen.

Brukar du ha en regelbunden cykel? Tänkte om du vet ungefär när du borde ha ägglossning.
Svar på tråden Flera positiva Ägglossningstest på raken