Inlägg från: Jansson4 |Visa alla inlägg
  • Jansson4

Gravid efter MA

Jag har haft 3 missfall men för 3 och 4 år sedan, blev gravid i november igen och kände mer rädlsa än glädje, ville på något sätt inte våga tro för mycket. Alla tidigare missfall va i v7. Denna graviditet började jag blöda i v7 och trodde det va ännu ett missfall men de visa sig va bakteriell vaginos (de sa att de va tur jag kollade upp det, tips ifall ni med får blödning) när jag kollade vul i v 7 så såg jag ett hjärta och sen dess har allt gått bra. Är gravid i v14 nu :D va så rädd att något va fel på mig men icke, så vill bara ge lite hopp. De va ett par väldigt tuffa veckor och det kommer man nog inte ifrån efter de vi varit med om. Tyckte det va jätte skönt att göra tidiga ultraljud med. Hoppas allt går bra för er, kram

• Jansson4
    Tino skrev 2022-01-12 08:22:02 följande:

Underbart att det såg bra ut. Hur var din blödning? Luktade det illa?

Jag är i v 12 nu och har väldigt mycket flytningar, de är allt från genomskinliga, till lite gula och någon enstaka gång har de varit nästan lite orangea. Ibland är de liksom slemmiga men ofta rätt tunna. Bm säger att det är normalt så länge det inte luktar illa eller kliar/svider.

Jag la aldrig märke till någon speciell lukt själv, så det var inget jag anade. Och klia eller sved gjorde det inte heller. :) men är nog bra att hålla koll om nått ändrar sig. Lycka till :D
Svar på tråden Gravid efter MA