• Anonym (Hmmm)

    Ha kontakt med kk när man har förhållande

    Skulle ni vara okej om ni var i ett förhållande där eran partner åkte iväg på kryssning. Sen fick ni se en bild på eran partner med sitt gamla kk på kryssningen. Sen när du får reda på allt hon hänt så visar de sig att inget hände, men att er partner började prata med sitt kk o sen skicka iväg ett Snapchat sms till sitt kk...

    De har hänt mig. Min partner åkte iväg på kryssning och hade kontakt med sin Gamla kk. Fick allt screenat av hans gamla kk.. tog kontakt med henne och hon förstod mig. Hon var i förhållande så hon var inte intresserad. Enligt henne flirtade han inte. Men de kan ju ha varit för hon visa 0 intresse. Tänk om hon hqde visat intresse? Då kanske han hade varit otrogen? Men tycker de är lite oseriöst att han ens skrev till henne. Dom har aldrig varit annat än just kk. Skillnad om de va en riktig vän. Min partner tycker jag överreagerar.. så vill höra va ni tycker om de här... men en sak va att han inte hade rakat pungen så fick en känsla av att han inte hade nån intention på att vara otrogen då?? Elelr ?

  • Svar på tråden Ha kontakt med kk när man har förhållande
  • Anonym (Nja)

    Hade nog tyckt det va konstigt o jobbigt. Undrat varför han sökt kontakt med en kk om det inte va just för att ligga liksom så jag tkr iaf inte du överreagerar.

  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Nja) skrev 2021-12-30 20:36:37 följande:

    Hade nog tyckt det va konstigt o jobbigt. Undrat varför han sökt kontakt med en kk om det inte va just för att ligga liksom så jag tkr iaf inte du överreagerar.


    Visst! Fast dom hade inte bestämt träff. Dom råkade stöta på varan. Och då tog han initiativ till att prata medans hon visa 0 intresse. Sen skicka han iväg sms till henne på Snapchat och skrev att han drack i hytten
  • Anonym (Njaaa)

    Detta var ju inte av dem planerat. Alla har vi våran historia med ex, kk:n... Du behöver nog inte oroa dig.

  • Anonym (Kvinna)

    Nu är det tredje tråden du startar som handlar om nästan samma grej. Var du inte nöjd med svaren i tidigare trådar?

  • Tesskk
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-12-30 20:50:40 följande:

    Nu är det tredje tråden du startar som handlar om nästan samma grej. Var du inte nöjd med svaren i tidigare trådar?


    Orka räkna trådar så onödig kommentar
  • Anonym (Kvinna)
    Tesskk skrev 2021-12-30 21:00:29 följande:

    Orka räkna trådar så onödig kommentar


    Därför att det är tråkigt att gång på gång försöka hjälpa en person som ältar sina problem men aldrig tar till sig av råden av diverse anledningar.

    Ena tråden skapades idag:

    www.familjeliv.se/forum/thread/81565619-killen-otrogen-gang-pa-gang

    Och den andra hittar jag inte nu men skapades runt jul.
Svar på tråden Ha kontakt med kk när man har förhållande