• Anonym (Gillar tjejkroppen)

Nakna tjejer åhhh

Måste bara skriva av mig. Men tjejer eller nakna tjejer är bara så underbara. Jag kan inte sluta titta på dem.

Jag respekterar människa bakom o allt sånt o gör ingen illa.

Men jag går sååå igång på er tjejer så det är inte klokt. Det spritter i hela kroppen och ja jag dreglar.

Är det fel på mig för att tycka så här?

• Svar på tråden Nakna tjejer åhhh
  • Anonym (Jånni Balle)

Nu är du allt fittasugen...

• 7777
    Anonym (Gillar tjejkroppen) skrev 2021-12-30 23:20:30 följande:
    Nakna tjejer åhhh

Måste bara skriva av mig. Men tjejer eller nakna tjejer är bara så underbara. Jag kan inte sluta titta på dem.

Men jag går sååå igång på er tjejer så det är inte klokt. Det spritter i hela kroppen och ja jag dreglar.

Du kan ha rätt i vissa fall
    Du är en trevlig person och du vill uttrycka något inom dig, men detta gäller inte alla, det finns också frustrationer
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Gillar tjejkroppen) skrev 2021-12-30 23:20:30 följande:
    Nakna tjejer åhhh

Jag respekterar också tjejer, även om jag är kåt på dom. Jag var till och med kär i en.
    Men jag fick veta här på Familjeliv att jag bara var kåt.
  • Anonym (Frida)

Du är nog helt normal.

• Anonym (ppp)

Normalt säkerligen men du behöver inte skriva om det här på familjeliv. Såna här trådar blir gärna lite sunkiga. Tänk i ditt huvud bara så räcker det så. 

• LindaSolis

Är väl inget fel med det.

Men jag tvivlar starkt på att reaktionerna i tråden skulle blivit samma om en kvinna uttryckt stark upphetsning vid tittandet på män. Det hade mer blivit go girl, det är normalt, fortsätt så osv...

Jag fattar inte varför vi som ska vara ett så jämställt land fortfarande inte accepterar mäns sexualitet och gärna trycker ner den. Är vi inte sexuella människor båda könen eller?

• Anonym (Jånni Balle)
    LindaSolis skrev 2021-12-31 10:46:40 följande:

Men jag tvivlar starkt på att reaktionerna i tråden skulle blivit samma om en kvinna uttryckt stark upphetsning vid tittandet på män. Det hade mer blivit go girl, det är normalt, fortsätt så osv...

Jag fattar inte varför vi som ska vara ett så jämställt land fortfarande inte accepterar mäns sexualitet och gärna trycker ner den. Är vi inte sexuella människor båda könen eller?

Typ "Ååååhhhh...kuk! Jag älskar dig så."
  • Någon snubbe

Jag tycker inte om konst, natur etc finner inget vackert med det alls. Folk som går i naturen och tycker träd och vattenfall är vackert, jag förstår det inte. Tavlor och statyer fattar jag inte alls.

Men kvinno kroppen den är så vacker och jag kan inte heller sluta titta på kvinnor. Kvinnan är den ultimata konsten som ger ro till sinnet och glädje att titta på. Ännu bättre är det när det finns något bakom pannbenet, det är inte bara kvinnor utan smarta människor vad jag anser är i allmänhet ovanligt.

• 7777
    LindaSolis skrev 2021-12-31 10:46:40 följande:

fullständigt
    Jag kommer från ett österländskt land och en liberal miljö och jag tror att jag kommer att hitta människor här mer fria
    Men ofta hittar jag inte friheten hos människor
    Jag är en person som är öppen för många saker och tror på den mänskliga naturen
    Annonser och media pratar om och försvarar gayfrihet Du är som jag Alla välkomnar dig och hjälper dig medan de enklaste yttrandefriheterna inte existerar, vilket är mannens uttryck för kvinnan och kvinnans uttryck för mannen.
    Detta är fel, och från min synvinkel är detta förbjudet att älska
    Kärlekens miljö kommer från direkta och spontana uttryck, utan begränsningar
    Jag frågade min gamla granne var kärleken är i Sverige och hur kommer det sig, han berättade att kärleken har migrerat från sjuttiotalet och du hittar den inte här, jag är rädd att han har rätt.
  • Anonym (Spam)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-12-31 11:40:07 följande:

Kvinnor bejakar sin sexualitet och kvinnlighet.

Män har en kuk, och det är inte så bra.

Vi män tänker ju bara med den. Och bara på en sak.

Kvinnor gillar att förlöjliga män.

Kukar är rätt så fula och ointressanta. 

Jag fick veta här på Familjeliv att män inte får upp den med yngre kvinnor.

Sluta spamma!
Svar på tråden Nakna tjejer åhhh