• Anonym (Gillar tjejkroppen)

Nakna tjejer åhhh

Måste bara skriva av mig. Men tjejer eller nakna tjejer är bara så underbara. Jag kan inte sluta titta på dem.

Jag respekterar människa bakom o allt sånt o gör ingen illa.

Men jag går sååå igång på er tjejer så det är inte klokt. Det spritter i hela kroppen och ja jag dreglar.

Är det fel på mig för att tycka så här?

• Svar på tråden Nakna tjejer åhhh
  • Anonym (Spam)
    Anonym (Killen) skrev 2022-01-01 16:04:39 följande:

Sexuell jämställdhet.

Det har gjorts undersökningar där en majoritet av tjejer säger att de hellre äter en chokladbit än att ha sex. Det säger allt i min mening av hur ointresserade de är.

Vilken sorts choklad talar vi om?
  • Guldnovan
    Anonym (Killen) skrev 2022-01-01 11:38:34 följande:

Det här är anledningen till att det är ojämställt mellan könen. Medans män gillar tjejers kroppar så ser tjejer mäns kroppar som något ointressant. Tjejers sexualitet är helt enkelt obefintlig i jämförelse med männens.

Det där stämmer inte öht! Inte att mäns kroppar är ointressanta och inte heller att tjejers sexualitet är obefintlig. Hur kan du tro det? Är det bara mannen som vill knulla och alla kvinnor gör det mot sin vilja?
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Spam) skrev 2022-01-01 19:58:43 följande:

Det framgick ej, antar vanlig cokladkaka
  • Anonym (Killen)
    Guldnovan skrev 2022-01-01 20:02:45 följande:

Det där stämmer inte öht! Inte att mäns kroppar är ointressanta och inte heller att tjejers sexualitet är obefintlig. Hur kan du tro det? Är det bara mannen som vill knulla och alla kvinnor gör det mot sin vilja?

Faktum är att killar ofta tjatar sig till sex i ett förhållande och det finns många exempel på att tjejer tycker att se nakna män ej gör dem upphetsade.
  • jais61

De flesta män håller nog fullständigt med dig. Men, man får för denna saks skull inte börja tänka med snoppen.

• Anonym (Qq)
    Anonym (Killen) skrev 2022-01-01 21:17:02 följande:

Faktum är att killar ofta tjatar sig till sex i ett förhållande och det finns många exempel på att tjejer tycker att se nakna män ej gör dem upphetsade.

Tråkigt att se det stereotypiskt så. Relationer är individuella, likaså personer. Jag är tjej och ett undantag!

Sen är det inget fel med att tända till på kvinnokroppar heller, dem är trots allt fantastiska !
  • Anonym (Jånni Balle)

Ska jag svara helt ärlig så är det bröst och fitta som gör livet så härligt....

• Anonym (Plankan)

Gillar ni även tjejer som inte har några former? 

• Anonym (Trams)
    Anonym (Spam) skrev 2022-01-01 19:58:43 följande:

Hahaha, jag undrar också över chokladen! Vilket märke? Var kan man köpa den? osv
  • Anonym (Gillar tjejkroppen)
    Anonym (Qq) skrev 2022-01-01 22:14:33 följande:

Tråkigt att se det stereotypiskt så. Relationer är individuella, likaså personer. Jag är tjej och ett undantag!

Sen är det inget fel med att tända till på kvinnokroppar heller, dem är trots allt fantastiska !

Att du vågar yttra dig så. Akta så du inte får feminist eliten efter dig.

Allt som beskriver någon slags åtrå av en kvinnokropp är stämplat sexistiskt och ytligt och ska förtryckas.
  • Någon snubbe
    Anonym (Plankan) skrev 2022-01-02 10:19:54 följande:

Gillar ni även tjejer som inte har några former? 

Självklart
  • Anonym (Plankan)
    Någon snubbe skrev 2022-01-02 12:06:08 följande:
    Självklart
    Kul för jag har rätt så små bröst
  • Anonym (Brod)

Varför är det så många äckel på Familjeliv? Snacka om att ge oss män ett ännu sämre rykte.

• Anonym (X)
    Anonym (Brod) skrev 2022-01-22 09:43:36 följande:

Varför är det så många äckel på Familjeliv? Snacka om att ge oss män ett ännu sämre rykte.

Kvinnor vill bli åtrådda.. även om det inte är politiskt korrekt att flagga med det. Dock är gränsen mellan beundrare och äckel mindre idag, så det måste skötas snyggt. Fysisk attraktion är viktigare än vad vi vill medge i dagens samhälle. Det pratas hellre om kemi, karaktär och personlighet eftersom det låter bättre.
  • Anonym (Semester)
    Anonym (Killen) skrev 2022-01-01 16:04:39 följande:
    Sexuell jämställdhet.

Det har gjorts undersökningar där en majoritet av tjejer säger att de hellre äter en chokladbit än att ha sex. Det säger allt i min mening av hur ointresserade de är.
    Inget konstigt. 
    Jag är 40+ och föredrar många ggr min xbox än sex med min särbo. Så har det varit de senaste 20 åren med tre olika kvinnor. 
    Alla gillar inte sex lika mycket. 
  • Någon snubbe
    Anonym (Plankan) skrev 2022-01-22 09:26:19 följande:
    Kul för jag har rätt så små bröst
    Formerna är inte allt, men det kan göra en del. Vackert ansikte, len hud eller något specifikt från person till person. Men små bröst är vackert det också.

Sen som alltid jag ser på detta forumet är att folk försöker få en tro om att ALLA killar tycker på ett visst sätt, nej vi är alla olika killar som gillar olika saker. Tror det är viktigt att ha hela tiden i tankarna.

Jag personligen gillar ganska många olika saker och det är synd att säga jag bara gillar stora bröst eller små bröst. Jag gillar bröst!
  • Anonym (Semester)
    Någon snubbe skrev 2022-01-22 11:59:45 följande:
    Formerna är inte allt, men det kan göra en del. Vackert ansikte, len hud eller något specifikt från person till person. Men små bröst är vackert det också.

Sen som alltid jag ser på detta forumet är att folk försöker få en tro om att ALLA killar tycker på ett visst sätt, nej vi är alla olika killar som gillar olika saker. Tror det är viktigt att ha hela tiden i tankarna.

Jag personligen gillar ganska många olika saker och det är synd att säga jag bara gillar stora bröst eller små bröst. Jag gillar bröst!
    Du är verkligen unik :D
  • Någon snubbe
    Anonym (Semester) skrev 2022-01-22 13:25:33 följande:
    Du är verkligen unik :D
    Vet inte om du menar positivt eller negativt, men tackar... tror jag.
Svar på tråden Nakna tjejer åhhh