Inlägg från: Polyrytm |Visa alla inlägg
  • Polyrytm

Varför tar ni inte vaccinet?

Alltså. Hur orkar ni diskutera med denna?  Helt obegripligt språk, förstör varenda tråd. 

• Polyrytm

Jamen om du inte hade vaccinerat dig så hade du nog dött 3 gånger!

• Polyrytm
    klyban skrev 2023-06-15 07:16:35 följande:

Det låter väldigt logiskt, kom du på den själv?
    Hade det varit någon annan hade jag skrattat åt skämtet, men med dig vet jag det inte ens är ett skämt.

Jag tror det var Biden som sa det. Han sa ju även att vaccinet stoppar spridning och massa andra tokigheter som inte stämmer. 
  • Polyrytm
    EpicF skrev 2023-06-19 10:09:32 följande:
    Kanske lyckas du bättre idag med att läsa mina inlägg. Men jag tvivlar. 
    Du måste ha ett tålamod av stål.
  • Polyrytm

Rochelle Walensky på CDC (USAs motsvarighet och tongivande till Folkhälsomyndigheten) vägrar svar på frågan om de bett Facebook, twitter och andra bigtech företag att censurera kritik och frågor om covid-vaccinet.

• Polyrytm
    EpicF skrev 2023-06-24 22:12:15 följande:
    Fortfarande så förstår du inte... 
    Vad sägs om att ignorera svamlaren så blir nog tråden mer intressant för både skribenter och läsare? 
  • Polyrytm
    EpicF skrev 2023-06-24 23:04:03 följande:
    Ja  det hade jag kunnat göra men är så förbannat kul att diskutera med klyban
    Det kanske är roligt men det förstör ju tråden.

Folk som läser kanske vill ha fler perspektiv kring covidvaccin och allt runt omkring, information som annars censureras.

Går man då in på en sån här tråd och ser detta, sida efter sida, så tappar man nog intresset att läsa vidare.
  • Polyrytm

Rochelle Walensky, chef för CDC, och många andra stora aktörer, sa ju att covidvaccinet skulle stoppa smittspridning. Allt annat var desinformation och censurerades från internet. 

Nu vet vi att vaccinet inte stoppade smittspridning. 

Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?