Inlägg från: Anonym (Big pharma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Big pharma)

Varför tar ni inte vaccinet?

molly50 skrev 2022-02-20 20:00:18 följande:
    Tror du att vårdpersonal runtom i världen skulle gå med på att vaccinera så många människor om vaccinet innehåller gift och påverkar DNA:t och andra saker som påstås om vaccinet?

Big Pharma är mäktiga, sjukvårdssystemet är styrda under dem. Den sjukvårdspersonal som yttrar sig mot det tystas, får sparken. Bättre hålla tyst så du får behålla ditt jobb.

Läs på lite om WEF och de egentliga styrstrukturerna i världen, det är inte som du tror, pandemin är inte vad du tror. Main stream media matar oss med lögner och vi bara gapar och sväljer.

• Anonym (Big pharma)
    Anonym (Gullviva) skrev 2023-04-06 15:49:15 följande:
    Och du tror inte att de som förser dig med det ovanstående ljuger då? Det accepterar du förutsättningslöst? Spännande logik.
    Absolut inte, jag är skeptisk till allt just nu, media, politiker, folks åsikter i allmänhet. Men det jag litar allra minst på är det vi blir matade av från nyhetssändningar och tidningar varje dag, för det är så mycket lögner i det att man blir mörkrädd.
  • Anonym (Big pharma)
    klyban skrev 2023-04-06 15:59:38 följande:

Dom ifrågasätter aldrig nått som kommer ifrån sekten, inte ens någonsin eller hur tokigt det än är.

Det är därför doms äger tokigheter som att Bill Gates lagt mikrochipps i vaccinen för spåra dom.
    Som det vore svårt med mobilen som sitter fastklistrad i deras hand:

Deras sätt att lura folk, det ge dom fraser de hittat på, som i googling knappt eller inte alls existerar.

Och sen de gyllene orden för lura in den som inte förstår tillräckligt bra vad den läser och klarar av aatt analysera vad som är vad.

Och de orden är "Do yopur own research" och sen ger dom frasen, och det enda som då kommer upp är konspirationen.
    Och folk går på detta, det är faktiskt makalöst otroligt.

Om det är mig du menar med DOM här så är det inte riktigt sant. Jag tror inte på några mikrochips i nåt vaccin

Däremot så är Bill Gates en av de största finanisärerna av WHO, och han har nog en hel del att säga till om där, lite märkligt kan jag tycka, vad är hans kompetens i WHO-frågor egentligen... Sen vad som händer bakom kulisserna på WHO vet ingen av oss, man kan bara spekulera, går inte ens att googla. Men att världen är korrupt är det ingen tvekan om och att jag är skeptisk till allt man blir matad med från media och politiker är helt riktigt. Sen, vad som är sant och inte det vet ingen, det får tiden visa. 

• Anonym (Big pharma)
    molly50 skrev 2023-04-11 12:32:04 följande:
    Men då kanske du skulle lyssna på det FHM säger eller vården?
    De som vet vad de pratar om.
    För inte tror du väl på fullaste allvar att de skulle rekommendera dig att göra något som vore skadligt för dig?

De är lika köpta de. Det är som sagt Big Pharma som ligger bakom.

Vet du om att det pågår stämningar i Schweitz och USA mot Pfizer? Vet du om att det var en konferens i Stockholm för ett par månader sedan där forskare, alltså renommerade forskare, presenterar helt annan fakta än den du får från FHM och WHO? Vet du om att regeringen i USA ställde Twitter mot väggen för att ha mörkat vaccininformation som kanske inte var så smickrande? Vet du om att det är fler vaccinerade på IVA nu är ovaccinerade, att fler vaccinerade dör av Covid nu än ovaccinerade (offentliga siffror från bland IVA-registret och FHM själva). Det pågår så mycket fuffens, och ursäkta, men ni i sjukvården är längst ner på näringskedjan, ni gör det det ni blir tillsagda (av Big Pharma bland annat). Ni tror på den sanning ni får presenterad.

Men är det inte som är grejen med forskning, den ändras hela tiden. Man lär sig nya saker hela tiden, ena veckan får du cancer av chips, nästa vecka inte, ena veckan får du högt kolesterol av ägg, nästa vecka inte. Vi lär ju oss hela tiden nya saker. Saker ska prövas och utvärderas. Vaccineriet (vilket vaccin förresten? hjälper ju varken mot smittspridning eller mot allvarlig sjukdom obviously eftersom de flesta allvarligt sjuka nu är vaccinerade) gick väldigt fort och eldades på av media, så till den milda grad att folk blev galna. Och vi sög i oss allt som fanns, pressen på politisk handlingskraft var enorm. Så det kanske fattades lite snabba beslut, där forskningen nu visar att det inte var så himla lyckat, och det försöker nu mörkas för det vore ju fatalt för de som sitter där uppe på molnfri höjd om det kom ut offentligt. 

• Anonym (Big pharma)
    molly50 skrev 2023-04-11 12:32:04 följande:
    Men då kanske du skulle lyssna på det FHM säger eller vården?
    De som vet vad de pratar om.
    För inte tror du väl på fullaste allvar att de skulle rekommendera dig att göra något som vore skadligt för dig?
    Som svar på din fråga, jo det tror jag. Det är Big pharma som givit ut ett vaccin som ger många skador för livet, som i sin tur måste medicineras med medicin från samma Big pharma. Världens bästa businesscase ju!
  • Anonym (Big pharma)

Nu var det ju det där med att jag inte tror på media då jag tror de är köpta av bland annat Big pharma så ingen idé att länka till sådana artiklar  

Om vi backar lite, så är det absolut så att de som dör idag är fullvaccinerade. Smittspridningen har inte minskat, det fanns liksom ingen pandemi ens från början. Det var en allvarlig influensa, men med en dödlighet på endast 0.07 procent. Varför ge en spruta mot något som väldigt få människor dör av? Varför ska vi spruta i oss vad som helst om det inte behövs och dessutom inte hjälper? Det är en helt naturlig utveckling av virus dessutom, det borde du veta som jobbar inom sjukvården. 

• Anonym (Big pharma)
    klyban skrev 2023-04-18 06:27:23 följande:

Du berättar igen du har inte en susning vad BBC är inser jag, du förstår inte att de grundar sina saker på fakta och forskning.

BBC är en nyhetskanal som är ägd av någon. Spelar ingen roll vad du tycker eller tänker om det, det är ingen trovärdig källa. Den ägarens intressen styr vad BBC berättar, precis som alla andra nyhetsmedia styrs av någons intressen. Och uppenbarligen är du en av de som svalt hela betet, grattis till BBC  

• Anonym (Big pharma)
    klyban skrev 2023-07-07 12:27:15 följande:

Nu kan vi faktiskt summera upp tråden och med tanke vi har lärt oss att det INTE finns någon hypotes som berättar att experterna har fel med sin hypotes som är byggd på 227 års erfarenheter med vaccin och dess biverkningar och skadeverkningar.

Och ni som ska ta vaccin idag eller i framtiden, ni kan helt ignorera att skadeverkningar eller biverkningar ska ske 10år senare.
    Och detta pga att under 227års erfarenhet av vaccin, så har man aldrig ens gång sett detta.

Utan vad experternas beprövade erfarenhet är med vaccin och om skadeverkningar eller/och biverkningar.(=227år lång, och ingen är 227år som kommer ihåg detta, utan dokumentationen är erfarenheten som är då 227år lång.)

Det är att experterna säger redan vid 6 veckor har stora problem att se några mer skadeverkningar och/eller biverkningar sker, några experter säger par veckor till.
    Sen är det över på den fronten.

Och detta är recap av flera tusen inlägg, och något som hade kunnat hanteras redan då och bli exakt samma som nu.
    För det EXISTERAR inget hypotes har vi lärt oss som berättar att experterna har fel, eller ens antyder det allra minsta.

Och nu har vi då lärt oss att argumentet jag ska inte ta vaccinet för jag kan få skadeverkningar och biverkningar 10år senare är skitsnack och inget annat.
    Men jag är välkomnar en hypotes som skulle säga nått annat, så kanske man kunde diskutera den sakligt.
    Men efter frågat par hundra ggr om detta, så inser jag ingen sådan finnes.

Så min bedömning av denna hypotes innan(Ja, som inte längre existerar längre.), det var att magi var tvunget att bli inblandat, och detta pga sakligheten berättar att en substans inte kan göra skada och när den inte längre är närvarande.
    Och skulle den ge skada, ja, det är vad vi kallar magi och nu pratar vi inte om trollkarls magi, utan nu pratar vi om Doctor Strange magi = uppstår ur ABSOLUT INGET.

Jaja, det var ju skönt detta var avklarat med 10år och att det var nonsens.
    För om inte, vems hypotes är det då? Solig

Så tycker du, så tycker inte jag  
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?