Gasellen87 skrev 2022-01-24 20:31:32 följande:
Okej, skönt att ha haft kontakt. Tycker dock det låter märkligt att de tycker det är normalt att blöda som en mens innan mensen. Om du har sådana blödningar 8 dagar innan mensen och sen mens så blöder du ju väldigt mycket och länge men jag kanske missuppfattade något nu? Annars tycker jag inte du ska nöja dig med det svaret utan säga att du vill ha en tid för undersökning. Ja fick oxå svaret att allt va normalt men då blödde jag lite några dagar innan mens, mest rosa och lite rött ibland men absolut inte mer än att de räckte med trosskydd. Fick till slut en undersökning med vul och sånt då det ändå inte kändes bra utan att någon faktiskt hade undersökt mig ordentligt.
Vården avfärdar ofta kvinnor som Oroliga och nojjiga. Så man kan behöva stå på sig och nästan kräva en undersökning om man vill ha en. Hoppas det löser sig och att ni blir gravida inom kort :)
Tack Nej då du förstod helt rätt. :) riktigt drygt jag tänker att ge det inte med sig kontaktar jag dom igen & begär undersökning känns inte helt normalt. Så drygt när de ej kan ta en på allvar. :(