• Anonym (K)
    Sun 2 Jan 2022 17:11
    9165 visningar
    29 svar
    +1
    29
    9165

    Varför alltid samma ämnen?

    Anonym (Frida_het) skrev 2022-01-02 17:06:13 följande:

    Men familjeliv är väl så mycket mer än ett föröka sig? Fortfarande finns ingenting som hindrar att alla dessa kvinnor som försöker bli med barn faktiskt samlas i en och samma tråd?

    Som det är nu finns det; försöka bli gravida efter 31,32,33,34,35,36,40,45,48..

    försöka bli gravida januari-22,februari,-22,mars-22.april-22... seriöst !!

    Och ingående ska slidskret och spända lökar diskuteras. Seriöst? Familjeliv handlar ju om redan befintliga barn, kärleksrelationer, relationer med övrig familj osv osv osv. Förstår inte denna extrema besatthet av just förökningsprocessen. Funkar det inte så funkar det inte liksom. Vad spelar det för roll om Sofia nittiotvå inte lyckades denna vecka heller? Hela forumet är BOMBAT med oönskad info. Samla allt i en tråd snälla.

    Och alla dessa 40+ där det inte går och det ska tjatas om diverse ingrepp .. orkar inte


    Men låt bli att läsa dom trådarna då? Haha.

    Förstår inte varför bli så arg över sånt?

    Always look on the bright side of life :)
  • Anonym (K)
    Sun 2 Jan 2022 17:20
    #12
    Anonym (Frida_het) skrev 2022-01-02 17:16:36 följande:

    Går ju inte ens att se något annat än dessa trådar? Nä men frustrerad på att alla kvinnor på detta forum verkar vara såna jäkla no life kossor som bara tänker på en enda sak. När var hur de ska bli befruktade och ingenting annat verkligen


    Jo men jag förstår dig på ett sätt, men det är deras liv, eller något dom längtar efter som dom kanske aldrig ens får. Antar att det är ett sätt för dom "att prata av sig" .

    Jag tycker det är väldigt många trådar "är min k#k liten om den är Xcm lång/bred" osv. Helt ointressant enligt mig..
  • Anonym (K)
    Sun 2 Jan 2022 17:22
    #14
    +1
    Anonym (K) skrev 2022-01-02 17:20:05 följande:

    Jo men jag förstår dig på ett sätt, men det är deras liv, eller något dom längtar efter som dom kanske aldrig ens får. Antar att det är ett sätt för dom "att prata av sig" .

    Jag tycker det är väldigt många trådar "är min k#k liten om den är Xcm lång/bred" osv. Helt ointressant enligt mig..


    "Alla" nää, jag är kvinna och är inte en av dom. Försökte en enda gång att vara snäll och peppa, gav tips om att inte stressa och försöka för mycket osv. Vad fick jag för de? Jo en massa skit om att jag är en kall människa. Efter de tänkte jag att de är väll bättre att vara tyst då, försökte ju bara vara vänlig..
  • Anonym (K)
    Mon 3 Jan 2022 15:46
    #22
    Anonym (Mina favoriter!) skrev 2022-01-03 15:41:45 följande:

    Människor är intresserade av olika ämnen och det får man acceptera. Det du tycker är intressant är jag helt ointresserad av och vice versa. Så är det bara och inget att uppröras över.

    När jag går in på FL (forumet alltså) kollar jag först Nya trådar och väljer där vilka jag ska lägga till mina favoriter, sedan går jag vidare till Mina favoriter och ser då enbart trådar jag själv valt ut som intresserar mig. Då slipper jag i fortsättningen se massa trådar som känns irrelevanta för mig. Om ni som klagar på att exempelvis se sida upp sida ner med lektrådar gjorde som jag, skulle ni ju fortsättningsvis slippa se dem. Problem solved och vi kan alla samsas på forumet med våra olika preferenser och intressen.


    Ja svårare än så är det ju inte! :)
Svar på tråden Varför alltid samma ämnen?