Inlägg från: Anonym (Samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma)

Så ont i magen

Jag har fått kraftiga smärtor och varit gasig och lös i magen under båda mina graviditeter. I början hade jag mycket molvärk. Inget konstigt alls och inget du behöver göra vul för.

• Anonym (Samma)
    LinaFiaK skrev 2022-01-04 10:58:13 följande:

Skönt att höra att någon mer haft samma! Tack! Jag har haft väldigt ont i brösten men helt plötsligt försvann det.. varierade dina gravidsymptom också? Just idag känner jag mig inte gravid som jag gjort innan. Men man övertänker och överanalyserar säkert en del med.

Symptom kommer och går under hela graviditeten. Ena dagen har man ont någonstans andra inte. Först har man ont i brösten och sen har man plötsligt inte det. Och att analysera och övertänka är tyvärr symptom som du kommer få leva med resten av livet som förälder. Haha.

Usch det är jättejobbigt att gå och vänta och undra. Särskilt fram tills man har gjort ultraljud och passerat vecka 12. Men just symptom är inget bra sätt att veta hur gravid man är. Smärtor och blödning samtidigt är såklart ett tydligare tecken på missfall. Utöver det är det mesta normalt.
Svar på tråden Så ont i magen