• Doc H

Hur slickar man bäst?

Anonym (Cunning) skrev 2022-01-08 16:42:37 följande:

Kyss dig nedåt du och kanske några kyssar på insida lår innan du går vidare mot hennes sköte. Men jag skulle nog sagt till henne innan att jag gärna skickar henne om hon nu sagt det till det men att det är typ första gången och att hon måste guida dig. Ett bra sätt för henne är att visa om lite ljud, att hon gnyr eller låter lite om man gör något skönt och är hon tyst så betyder det att man kan testa något annat. Men att hon också får säga att å det där var skönt. Jag tycker det var skönt när du gjorde så och så.

Har hon blivit slickad tidigare då så hon vet vad hon vill ha eller är ni oskulder båda två?

Lite min "taktik" med

Mycket Kyssar och smek

Jobbar sig ner, hals, nacke kysstes och nafsar. Retas lite, kyss axlar och bröst, men inte bröstvårtor (retas)

Kyss magen (där märker man om hon inte vill ha oralsex om hon stoppar dig när du kysser nederdelen av magen)

Svep liksom ner mot låren, kyss insidan av låren och när du väl når fram till vulvan så börja med din mun, tungan kan bli för intensivt

Sen är det bara att börja kyssa

Sära lagom på benen, kanske lägga hennes rumpa på en kudde så hon kommer upp lite,

"öppna" henne. Kommer hon upp så och kommer isär och upp med benen så kommer klittan att ligga "fritt"

Skriv alfabetet med tungan över hela hennes fitta, sug på hennes läppar och klitta

Vissa kvinnor vill ha fingrar i sig

Se hur hon reagerar, kommunicera, var lyhörd.

Var lekfull

Lite överkurs, lek med hennes bröst med den fria handen?
  • Doc H
    Anonym (Neeej) skrev 2022-01-08 17:13:51 följande:

Jättebra tips förutom alfabetet....har inte hört en kvinna tipsa om det.

Det är nog mer en skröna....

Tack

Ingen som klagar på tungarbetet

Men improviserar mer än alfabet, mer att man inte ska köra sig trött på klittan.

Hela fittan är känslig, mer eller mindre
Svar på tråden Hur slickar man bäst?