• Nandez

Farmen 2022

I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2022
  • Beccus
    Johannus skrev 2022-03-06 22:05:09 följande:

Enligt mig så var det rätt val av Viktoria till andre kämpe, men fasen att Monika tog kampen var jag inte glad över.

Jag kan inte med Monika inte för att jag kan med flera andra heller.  Viktoria kommer att välja Helen till storbonde som i sin tur väljer Arre till förste kämpe eller någon annan som i sin tur skulle vela få ut Arre. Menjag hoppas att den som oavsett blir förste kämpe försöker få ut Monika. Sen Kischa, Bea.

Håller med dig. Cicci är den enda vettiga tjejen kvar nu, resten av tjejerna får gärna åka en efter en. Hoppas på arre i finalen iaf. 
    molly50 skrev 2022-03-06 21:00:15 följande:

Tycker Monica är lite elak.

Håller med

• molly50
    Beccus skrev 2022-03-07 05:20:30 följande:
    Håller med dig. Cicci är den enda vettiga tjejen kvar nu, resten av tjejerna får gärna åka en efter en. Hoppas på arre i finalen iaf. 
    molly50 skrev 2022-03-06 21:00:15 följande:

Tycker Monica är lite elak.

Ja,det håller jag med om.
  • molly50

Förstod att Victoria skulle välja Helen till storbonde.
    Och hon väljer i sin tur att ta med sig Keisha in i storbondestugan.
    Jag ville inte ha dem till final.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-03-07 19:38:50 följande:
    Förstod att Victoria skulle välja Helen till storbonde.
    Och hon väljer i sin tur att ta med sig Keisha in i storbondestugan.
    Jag ville inte ha dem till final.
    Ja det förstod jag med att Helen skulle bli storbonde så tajta som dem två blev innan Victoria for till bonde stugan...

Och att Helen skulle ta med sig Keisha var också självskrivet. Tror nog att Bea kände sig besviken att inte hon blev vald.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-07 19:42:00 följande:
    Men fy! Ska de slakta en kanin? Det vill jag då inte se. 
    Där blundade jag faktiskt. Har aldrig förstått att att folk äter kaniner som är djur som oftast barn tar hand om med föräldrar. Äter heller inte hare efter att jag sett en hare ha Harpest när jag var barn.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-07 21:31:10 följande:
    Ja det förstod jag med att Helen skulle bli storbonde så tajta som dem två blev innan Victoria for till bonde stugan...

Och att Helen skulle ta med sig Keisha var också självskrivet. Tror nog att Bea kände sig besviken att inte hon blev vald.
    Ja,det förstod jag med så fort Victoria åkte ut.
    Ja,det blev hon nog.
    Johannus skrev 2022-03-07 21:32:53 följande:
    Där blundade jag faktiskt. Har aldrig förstått att att folk äter kaniner som är djur som oftast barn tar hand om med föräldrar. Äter heller inte hare efter att jag sett en hare ha Harpest när jag var barn.
    Nej,jag har kaniner själv så jag klarar inte av at se så´nt.
    Skulle heller inte äta kanin eller hare.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-07 20:00:56 följande:
    Usch! Stackars kaniner och höns. Rynkar på näsan
    Höns har jag inte problem att se slaktas. Visst alla slakt är jobbigt, men mat behövs. Jag är storkonsument av kycklinglår sen långt tillbaka....(grillade kycklinglår) Glad
  • Johannus

Kommer nog att bli flera tävlingar i veckan med dem som har amuletter...Tyckte jag hörde att 2 kommer att få packa sin väskor och lämna i nästa program. Hoppas inte Arlind får lämna.....Helst Monika, Bea, Keisha, Jonas och prins någon av dem kan få åka hem.