Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Farmen 2022

molly50 skrev 2022-02-02 22:33:11 följande:
    Jag tror ändå han kommer att välja Levin.
    Han sa nåt om att han har svårt ör personer som kör spel.
    Men väljer Nicklas Levin då kommer ju han att välja Arre och det tror jag inte att Nicklas vill.......
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2022-02-03 04:49:18 följande:
    Tror du Levin vågar det?
    Han är ju dålig i kunskap, det har han själv sagt, och det lär ju Arre välja.
    Ingen vet hur bra Levin är i Kunskap oavsett att han inte pluggar så kan han ha fotografisk minne....
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-03 19:34:39 följande:
    Vilken röra i köket.
    Ja det verkar bara vara barnungar på Farmen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-03 19:37:34 följande:
    Vissa av tjejerna verkar göra allt för att slippa jobba.
    Så får Gerty sitta och vänta.
    Tror att Monika gjorde med flit att Gerty fick vänta för dom två verkar inte gilla varann.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-03 19:51:47 följande:
    Levin blev vald till förstekämpe.
    Jaa han blev vald och jag är skit rädd att Arre måste åka....Men Om det blir Arre så hoppas jag att han slår Levin 5-0 i Kunskap.....
  • Johannus

Säger som Nicklas att fler skulle gått att välja....Alla dem som paktar ut med dem, samma med Gerty och Monika.

• Johannus
    nomina skrev 2022-02-03 22:10:44 följande:
    Han sa ju i ett avsnitt att han gått naturbruksgymnasium och vet mer om djur o natur än han har sagt.
    Jag gillar ändå Levin även om han är lite barnslig ibland 
    Ja nu kommer jag också i håg att han nämnde att han gått Naturbruksgymnasium och att han även hade höns hemma på gården. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-04 09:34:40 följande:
    Ja,det är det jag misstänker också.
    Men då kan hon väl stå för det direkt istället,när hon blir tilldelad ett uppdrag tillsammans med henne.
    Jag håller med dig att  när Storbonden delar ut jobben så kan man öppna munnen där om man inte känner sig bekväm med den man ska jobba med. Nu ser Monika till att antingen blir inte deras uppdrag klart eller att andra får göra jobbet. 

Undrar varför Monika sökt med till Farmen för det enda hon verkar bry sig om är hunden. Hunden klarar sig oavsett hon jobbar på.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-04 09:35:27 följande:
    Ja,risken är ju överhängande att han kommer att välja Arre.
    Hoppas att han då väljer kunskap och slår ut Levin.
    Lite osäker om Arre vill slå ut Levin eftersom Arre är för snäll...... Jag hoppas verkligen att Arre vinner över Levin.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-06 20:04:24 följande:
    Tjafsigt vid frukosten.
    Ja det blev det och Cissi är inte rädd för att öppna munnen. 
Svar på tråden Farmen 2022