Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Farmen 2022

Johannus skrev 2022-02-24 22:19:05 följande:
    Äntligen får man säga för även om hon är rolig och kan laga mat så är hennes svordomar, könsord väldigt jobbiga. En kvinna i den åldern borde ha bättre ordval.
    Ja,precis! Kan bara hålla med.
    Och hennes fulspel.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-24 22:16:56 följande:
    Gisses vilken dröm Demon

Ja själva Farmen är väldigt tråkig, men Torpet tycker jag är bra- Deltagarna där får mer gjort och fint blir det också.

OK ska inte dra ner farmarna heller för Prins gjorde en väldigt fin soffa, Gerty har gjort en fin gungstol, Bea gjorde en fin grill, men på nått sätt så är det Hemtrevligare på Torpet än på Farmen.
    Ja,det håller jag med om.
    Men missade Torpet igår då det var sändningar om kriget i Ukraina istället.
    Men får väl se det på tv4 play istället.
  • molly50
    nomina skrev 2022-02-25 09:34:25 följande:
    Jag håller delvis med.
    Tycker det är tragiskt och låter så fruktansvärt när en människa svär över lag, att Bella inte kan yppa en mening eller ett ord utan att lägga till en svordom får mig att slå lock för öronen.
    Dock hade hon ett visst underhållningsvärde iom att hon är så frispråkig och ändå självmedveten med glimten i ögat.
    Men men, hon hade snart åkt ut ändå så....
    Jag tycker mest det blir jobbigt att lyssna på någon som inte kan säga en hel mening eller ett par ord utan att slänga in en svordom i det.
    Hon framstår,för mig,som väldigt omogen.
  • molly50

De klarade uppdragen.

Och nu ska Keisha dela ut belöningarna i form av maträtter till deltagarna. 

• molly50

Både Gerty och Bea var sega. Men Bea vann.
    Blir spännande att se vem Gerty väljer till storbonde nästa vecka.

• molly50
    Beccus skrev 2022-02-27 21:01:03 följande:
    Inga problem med den handen.. 
    Nej,det såg det då verkligen inte ut som.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-27 22:14:17 följande:
    Bea är lite (tyck synd om mig) i programmet, men jag tror hon luras på hur stark hon egentligen är....Nå vi ser.
    Ja,det ligger nog något i det.
    Johannus skrev 2022-02-27 22:17:47 följande:
    Hade önskat att Gerty hade vunnit. Tycker att Bea är svår, hon vill vara gullig med alla, men mest vill hon att alla ska tycka att hon ska få kredit i allt. 
    Ja,jag håller med där.
    Johannus skrev 2022-02-27 22:19:59 följande:
    Nej det var inget fel på hennes hand, men hon vill ha så mycket uppmärksamhet och därför drar hon den ena och den andra historien. 

Men det var kul att det blev annat än bondepraktikan/Husförhöret.
    Ja,det är väl så.

Svar på tråden Farmen 2022