• Nandez

Farmen 2022

I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2022
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-01-21 17:41:08 följande:
    Jag kan tänka mig att inte många är intresserad för att söka för nästa år då själva Farmen inte har nåt att göra med att samla amuletter utan att kivas om vem som får åka till Torpet. Förut var Torpet en vägskäl för att antingen ta sig tillbaka till spelet eller åka hem. Nu blir man hedrad för att ta sig till Torpet....Ok dem ska tävla även där, men upplägget är konstigt.

Ska deltagarna lära sig nått om hur det var förr i tiden eller ska dom visa sig i TV hur lata och tjuvaktigt man kan vara utan att få straff. Dem som beter sig illa får MER Tv-tid än dem som uppför sig normalt och jobbar för att få Farmen att fungera. Grrrrrrrrrrrrrr
    Hur och varför en del får tv tid vet bara produktionen
  • Nandez
    lövet2 skrev 2022-01-21 20:39:49 följande:
    Har jobbat för mycket och inte märkt att Farmen börjat. Nu har jag sett första avsnittet och ska försöka komma i kapp! smile5.gif
    Var roligt att du har hittat hit lövet
  • FulFörDig
    Nandez skrev 2022-01-22 19:17:09 följande:
    Vi får se hur det utvecklar sig
    Hoppas på en god kamp imorgon och hoppas programmet lyfter.
  • Beccus
    Nandez skrev 2022-01-22 19:15:27 följande:
    Tyckte att det var Alex som larvade sig och vägrade göra som Victoria sa
    Han är väldigt larvig och omogen tycker jag. Känns som att han bara vill Visa upp sig 
  • Nandez
    FulFörDig skrev 2022-01-22 23:02:30 följande:
    Hoppas på en god kamp imorgon och hoppas programmet lyfter.
    Hoppas det
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-01-23 09:50:26 följande:
    Han är väldigt larvig och omogen tycker jag. Känns som att han bara vill Visa upp sig 
    Ja, verkligen larvig
  • molly50
    Beccus skrev 2022-01-23 09:50:26 följande:
    Det håller jag med om. 
Svar på tråden Farmen 2022