• Nandez

Farmen 2022

I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2022
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-02-13 20:57:57 följande:
    Ja,det är nog möjligt. Kanske Cissi med nu när han får välja två.
    Det tror jag med
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-02-13 20:59:13 följande:
    Åh,vad jag har svårt för Keisha! Sitter där och fnissar och är så stolt över at ha slagit ut Niklas. 
    Ja
  • molly50
    Nandez skrev 2022-02-13 21:33:18 följande:

Det kommer att bli en intressant vecka

Ja,det blir det.
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-02-13 21:46:52 följande:
    Ja,det blir det.
    Det kan bli hur som helst
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-13 20:05:52 följande:
    Gungstolen var fin
    Ja den blev jättefin, men Gerty har hållit på med möbelresaturering innan.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-13 20:26:28 följande:
    Det blev Niklas
    Trist att det blev Nicklas.
  • Johannus

Usch vad Keisha kommer att glänsa om att hon slog ut Nicklas. Väldigt trist att han åkte ut för nu har Arre som ingen att prata med. Hoppas bara att Arre inte kastar in handduken och hoppar ur programmet. Ok det är nästan klart att Nicklas väljer Arre som storbonde, men med en del som är kvar är det inte kul att vara storbonde. 

Fattar mig inte på Wictoria att hon helt från ingenstans blev bundis med Kischa och Monika...

Nej det blir inte kul att fortsätta titta utan att Nicklas är med, men jag har min favorit kvar än så länge och det är Arre.

Nu ska jag titta på "Allt för Sverige"

• molly50
    Nandez skrev 2022-02-13 21:49:27 följande:
    Det kan bli hur som helst
    Ja,absolut.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-13 22:17:29 följande:

Usch vad Keisha kommer att glänsa om att hon slog ut Nicklas. Väldigt trist att han åkte ut för nu har Arre som ingen att prata med. Hoppas bara att Arre inte kastar in handduken och hoppar ur programmet. Ok det är nästan klart att Nicklas väljer Arre som storbonde, men med en del som är kvar är det inte kul att vara storbonde. 

Fattar mig inte på Wictoria att hon helt från ingenstans blev bundis med Kischa och Monika...

Nej det blir inte kul att fortsätta titta utan att Nicklas är med, men jag har min favorit kvar än så länge och det är Arre.

Nu ska jag titta på "Allt för Sverige"

Niklas skulle få välja två storbondekandidater,så han kan ju välja Cissi med.

Sen hoppas jag de tar ut Keisha så att hennes hånfulla flin tvättas bort.
Svar på tråden Farmen 2022