Ni som ska föda i jan el feb
Hej allihopa
Är det några som skulle vilja vara med och vädra lite tankar inför förlossningen?
Hur mår ni? Hur mår eran kropp? Är ni redo el känner ni lite stress? Osv osv...
Hej allihopa
Är det några som skulle vilja vara med och vädra lite tankar inför förlossningen?
Hur mår ni? Hur mår eran kropp? Är ni redo el känner ni lite stress? Osv osv...
Menar du i tid eller hur många dagar/veckor innan det va på riktigt?
Jag hade förvärkar med mitt första barn i drygt 1 månad innan det var riktiga värkar. Minns att jag fick andas igenom dem.
Jag tänker tid per gång... jag har haft en del förvärkar till och från och dom har hållt i som mest i ca 4 tim. Men det senaste dygnet har det hållt i sig kanske 8 tim :/ och sen molande värk efter..
Hoppas det släpper snart!
Ja, minà kunde oxå hålla på att komma och gå i flera timmar varje dag. När är bf?
Hur går det för er alla? Någon som fått ännu? Här är det runt 4 veckor til bf. Bebis är fixerad och ligger väldigt djupt ner i bäckenet. Jag är ändå helt säker på att gå över tiden igen precis som det de andra tre.
Hur går det för er alla? Någon som fått ännu? Här är det runt 4 veckor til bf. Bebis är fixerad och ligger väldigt djupt ner i bäckenet. Jag är ändå helt säker på att gå över tiden igen precis som det de andra tre.
Födde 15/1, blev igångsatt pga blödningar. Var så himla nervös men allt gick bra! Nu myser vi och försöker bestämma namn
Födde 15/1, blev igångsatt pga blödningar. Var så himla nervös men allt gick bra! Nu myser vi och försöker bestämma namn
Tack! :) Jag hade bf idag 28/1.
Vi hade med oss två namn och tänkte att det skulle bli enkelt när han väl kom ut men det blev ju bara svårare. önskar nästan att vi hade bestämt innan han kom haha