Det tog sig på 2a försöket!
Hej! Jag har lyckats bli gravid på vårt andra försök sedan hormonspiralen åkte ur den 12 november. Jag plussade på bim-8 med ett suuupersvagt streck på testlagrets sticka, och har sedan fått starkare och starkare plus för varje dag????
Befinner mig idag på bim-2. Trodde jag var låghormonare men tydligen inte, har redan såna sjuka humörsvängningar. Jag blir arg och ledsen för ingenting, växlar mellan euforiska känslor och oro, och igår så började jag skratta åt min hund för att hon kollade på mig. Skrattade åt henne tills jag inte fick luft, sen så började jag gråta hysteriskt(???) Grät även i 20min och ville typ göra slut med min kille för att han inte kokat ris när jag kom hem från jobbet. Kan man verkligen få såna sjuka humörsvängningar såhär tidigt? Är ju bara i v4?
Förutom mina humörsvängningar så har jag ömma bröst, mer flytningar, är sjukligt trött, och känner mig virrig och trögtänkt.
Jag snusar sedan 13år tillbaka, har inte tagit en enda snus sen jag plussade på stickan, men har inte fått abstinens över huvudtaget? Någon annan som varit med om samma? Har provat sluta snusa hur många gånger som helst innan, men har haft sjuka abstinensbesvär, och har nu inte ett enda. Har varit beredd på att jag skulle bli tvungen att sluta den dagen jag blev gravid, och eftersom vi planerade att bli gravida så kanske det blev enklare på något vis, men kan ändå inte förstå varför det går så lätt???? men är så glad för det! Och det lilla livet som förhoppningsvis kikar fram i september????
Nån fler som nyss plussat och kan dela med sig av symptom, tankar osv? Vill prata med hela världen om detta men känns lite tidigt ännu så skulle vara kul att prata med någon som sitter i samma sits som jag????