Inlägg från: Anonym (Anonym A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym A)

    Ni som har KK kan ni nånsin bli sårade eller besvikna?

    Har din KK backat undan och träffat andra men inte vågat vara ärlig mot dig? Har du känt dig utnyttjad av din KK?

    Motivera era svar är nyfiken!

  • Svar på tråden Ni som har KK kan ni nånsin bli sårade eller besvikna?
  • Anonym (Anonym A)
    Anonym (Kk ett dåligt substitut) skrev 2022-01-14 12:25:14 följande:

    Kk har aldrig funkat för mig. Helt absurd form av relation. Har aldrig hört om någon kvinna som tyckt att det funkat utan missförstånd eller oärlighet och att någon blivit sårad till slut.


    Ja det är en taskig situation speciellt om personen i fråga träffar flera andra?
  • Anonym (Anonym A)
    Anonym (KK proffs) skrev 2022-01-15 04:12:12 följande:

    Proffs på KK och sysslat med det i 5 år utan stadigt. Kärat ner dig i din KK? Big mistake. Alla tjejer jag sätter på träffar andra snubbar utöver mig och de är j-t oärliga. Samma här med flera tjejer för mig. Du en sån som vill ha nåt exklusivt med nån? Då passar inte KK kör. Bli aldrig kär i KK tjej när de är för lättfotade, ofräscha och ljuger ofta. Blir det aldrig. Hellre annan sorts tjej när jag gängar mig. Nån från Norrland. Vill sluta. Hinner bara inte dejta baletten bara sex. Måste tömma bara. 


    Ja men om ens KK träffar andra så får hen vara ärlig och säga det, mitt KK var på mig varje helg och ville ses och backade plötsligt och ignorerar mig. Varför inte bara vara ärlig?
Svar på tråden Ni som har KK kan ni nånsin bli sårade eller besvikna?