Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

    Är han otrogen?

    Otrohet hinner man om man vill. Dessutom finns gott om prostituerade, har man en kvart över är det snabbt gjort.

    Det finns inga bevis men han beter sig väldigt skumt. Nånting är i görningen, det verkar som din kompis säger som dåligt samvete, eller att han är kär. Det enda du kan göra är att fortsätta som ni gör nu men ha ögonen öppna.

  • Anonym (E)
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 00:49:16 följande:
    Nej men kontrollerar aldrig att han jobbar. Sen va han på kryssning för en månad sen. Kan ju kanske hänt nåt då? Men han rakar aldrig pungen så känns inte som han varit otrogen? Dock raka han pungen för 2 år sen o blev misstänksam. Men han har alltid haft svårt att få tjejer. Många har sagt att jag är för snygg för honom. Då han inte ser bra ut i andras ögon. Dock tycker jag han är snygg då jag älskar han.. han har aldrig gjort nåt fysiskt med nån. Iaf inget jag fått reda på. Dock har han haft appen Tinder och varit inne där flera gånger, råkade se det. Krävde att få se vilka han skrev med o han hade inga matchningar. När jag bad han förklara varför han hade Tinder så sa han att han haft Tinder för 7 år sen innan vi blev ett par och att han bara ville logga in och titta om nåt hänt men inget annat. Kan ju varit så som han säger eller så är de bara ingen som matchat med han? Då han kanske inte är nåns smak? stod på hans profil att han bor i hus, har två barn men stod ingenstans att han har mig? Så just därför blev jag fundersam. Sen hitta jag han på en sexchattsida också där han sökte en kk. Dock va de ingen där som nappade. Tror inte nån av hans vänner blivit singel iaf inte hört nåt.
    Sorry ts, men om han inte rakar pungen så är han inte otrogen...? Finns massor med kvinnor som struntar i porrpung, han skulle säkert få ligga ändå. Sen om han verkligen är så ful eller inte är kanske bara dina bekanta som tycker, och du skulle bli förvånad över hur fula personer som får ligga ändå.

    Jag köper inte hans förklaringar om Tinder, dessutom har du hittat honom på sidor där han söker kk. Behöver du mer än så för bevis att han iaf försöker vara otrogen? Är det helt ok att söka runt och försöka ligga med andra så länge man misslyckas....? Han skulle vara historia för länge sen hos mig.
  • Anonym (E)
    Tecum skrev 2022-01-15 10:06:50 följande:
    Eller hur, personer som är en bra partner och tar hand om hem och barn är i allmänhet otrogna. En i sanning banbrytande slutsats av FL:s medlemmar som vänder upp och ner på det man tidigare trott om samspelet inom familjen... Ett nytt och spännande forskningsområde har uppenbarat sig.

    Uppenbart är att han söker bekräftelse hos andra kvinnor via Tinder och sexsidor. Lika klart är det att han inte lyckas och det beror på att han har svårt att få till det med kvinnor. Han vill inte vara otrogen utan bara få lite boost för sitt dåliga självförtroende på det området.
    TS borde fundera på vad det är i hennes beteende som gör att han behöver få bekräftelse av andra kvinnor!
    Intressant :) Så det är alltså ts fel att hennes svin till man försöker vara otrogen. Inte som att han har någon egen vilja eller så. Självbehärskning och nån slags moral har han då inte.
  • Anonym (E)
    Tecum skrev 2022-01-15 11:21:21 följande:
    Det KAN vara så att han saknar bekräftelse från henne, vi vet inte. Behöver inte vara hennes fel men det är inte fel att även hon tänker tanken att hon kan påverka, åt bägge hållen.

    Att han söker bekräftelse från andra är inte bra men det är inte detsamma som att han vill vara fysiskt otrogen.
    Och? Är det ok då att försöka vara otrogen eller ragga på andra eller vad det nu är han söker?
  • Anonym (E)
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 12:52:24 följande:
    Tack för tips, men hur ska jag kolla hans mobil när han har kod? Och om jag ska låtsas kolla nåt så lär han vilja se vad jag gör på hans mobil o lär bara få kolla fort så lär missa massa
    Om man vill gå den vägen kan man diskret försöka se när han slår in koden, men som jag förstått är det ett lagbrott att ta sig in i någons telefon så tänk på det också.
  • Anonym (E)
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 14:14:06 följande:
    Har försökt se hans kod men misslyckats och han ser så misstänksam ut och blir bara kaos. Har ett förslag på vad jag kan göra men han lär bli galen men kanske värt det? Hittar jag nåt lurt så har jag ju haft rätt i min tanke och kan lämna. Värre är de ju om jag inte hittar nåt hur ska jag förklara mig då och kommer se dum ut då... men nu till saken. Ska be han om att få kolla nånting på hans mobil, nån bild eller nåt. Sen springa iväg in på toan med hans mobil och låsa in mig. Men då gäller de att vara snabb, och klara av att hålla emot låset på dörren när han lär försöka bryta sig in
    Lägg ner ts, hur du inte hur löjligt det här blir...? Ska ni slåss om hans mobil då eller vadå? Om du inte litar på honom behöver du inte mer bevis än du redan har, de räcker fullt.
  • Anonym (E)
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 14:35:04 följande:
    Skönt att du iaf förstår! Alla i denna tråd verkar tycka jag är barnslig. Men då får jag vara det. Kan ju vara värt det tycker jag. Om man får reda på sanningen. Ja jag ska hålla för så han inte låser upp med en kniv, problemet är att han är mycket starkare? Och rädd att jag inte har tillräckligt mycket kraft i mina händer att hålla emot när han försöker låsa upp dörren! Men alltid värt att försöka. Ska testa de här senare idag :) måste och springa fort och gärna sitta en bit ifrån, annars lär han ju springa ifatt mig
    Och vad tror du händer när han får tag i dig....? Har han aldrig slagit dig förr så är det en sån gång det kan hända. Passa dig!
Svar på tråden Är han otrogen?