Inlägg från: Mrs Moneybags |Visa alla inlägg
  • Mrs Moneybags

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

Visst är det viktigt att träna rumpan som är en stor och kraftfull muskel.
    Däremot är det lika viktigt att träna resten av kroppen. 

Jag ser många tjejer som tränar just rumpan på gymmet, men du kanske tränar på ett gym där tjejerna inte är intresserade av rumpträning. Dessutom tar det lång tid - år - att träna upp rumpan ordentligt. Det är inget som sker över en natt och vissa har helt enkelt inte anlag för att få stora rumpmuskler. 

Många tränar för hälsa och allmänt välbefinnande, inte för att just du ska bli attraherad. 

• Mrs Moneybags
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-12 19:42:45 följande:
    Så jag får säga att det är fel om? 
    *Kvinnor väljer rika män före fattiga
    *Kvinnor väljer män baserat på deras kroppslängd och penisstorlek
    *Kvinnor väljer smartare män före män med lägre iq
    *Kvinnor som vill att sex ska vara på deras villkor
    ?

Stödjer inte ts om att kvinnor ska ha fina rumpor men jag känner inte igen det när kvinnor klagar på män att man då få ge kritik utan det handlar exempelvis om rätt till deras kroppar. 
    De flesta män väljer också hellre en kvinna med ordnad ekonomi framför en tiggare utanför Coop, att hon ska vara smart osv. 

Vad är skillnaden?

Det är ingen som har sagt att man inte får ha preferenser i sex och kärlek, det man vänder sig mot är att någon på internet vill diktera för kvinnor att de måste träna rumpan för att bli snyggare för honom - främlingen som ingen känner. 

Att han går igång på rumpor är väl inget problem? De flesta män går igång på kvinnliga attribut. 
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?