Har han varit otrogen?
Tror inte tjejen är en okänd person som vill förstöra. Han vet uppenbarligen vem hon är och borde kunna ge en förklaring!? Om det varit en bekant eller en vän eller tidigare flirt? Säger han att han inte vet så ljuger han. Och han borde kunna förklara vad för typ av relation dom haft och vad som skrevs. Kan vara så att hon ljuger för att förstöra för er men kan också vara så att hon faktiskt är ärlig. Dock låter det skumt i mina öron att hon väntat så länge med att kontakta dig. Nu kan jag tala om hur jag tror det ligger till men det jag säger behöver inte stämma alls.
Jag tror att dom förmodligen legat och att det har hänt nånting att dom bråka eller att hon fick känslor som fick henne att hota honom förut att berätta för dig. Sen kan det ha varit så att han gjort henne nöjd på nåt sätt så att hon inte vill berätta för dig. Att dom fortsatt träffas och ha sex eller att han ger henne falska förhoppningar. Kan vara så att hon fått nog nu av honom då hon märkt att han forfarande är med dig, och just av den anledningen blir så svartsjuk att hon vill förstöra det ni haft... men å andra sidan så borde hon i så fall ha bevis som kan styrka det. Konversationer eller annat... har hon inte det så ljuger hon förmodligen... och kan då faktiskt inte förstå varför... vilket syfte hon har att göra så... tänker ju såhär, han har ju mer anledning också till att ljuga