• Ocdmänniska

    Är han otrogen?

    Du låter verkligen inge nojig, det stora för mig är att ingen får röra hans mobil, då döljer han nått. Sen låter det som det klassiska man hör när någon är otrogen i ärlighetens namn.. men ju självklart inte säga till 100 procent men baserat på vad du skrivit så.

  • Ocdmänniska
    Mammamysen2 skrev 2022-01-18 16:03:39 följande:

    Ja, jag anar vartåt det lutar, så jäkla jobbigt bara. Är så inlevd i att våra kontakter är hans, ekonomin är hans som är bärande då jag jobbar deltid pga utmattningssyndrom. Men det ska väl lösa sig tids nog. 


    Det har varit kass ett par år och jag har ?tvingat? med honom på familjerådgivning. Har själv lyssnat in honom och gjort vad jag kan till förbättring men han har inte det (enligt mig) detta känns som spiken i kistan faktiskt. 


    Jag tog sprutorna och tabletten från väskan och lade även airtagen på annat ställe. Inväntar hans reaktion så får vi se sen. 


    Förstår att det blir svårt när det mesta kommer från han, men det kommer ordna sig och det är väl bättre än alternativet. 

    Låter bra det så får han väl komma till dig. Lycka till och stå på dig! Håll oss gärna uppdaterad 
  • Ocdmänniska

    Låter som ni växt ifrån varandra, eller att han utvecklas med till det negativa som anser att det är bara du som ska ändras och du som har fel..

    Är ju väldigt tragiskt att han valt att gjort som han har gjort istället för att prata med dig och separerat först.. beklagar verkligen för det 

  • Ocdmänniska

    Låter otroligt klassiskt att när det blir seriöst att dom kommer bli lämnade så ska dom prompt ändra sig.
    Du får känna själv hur du känner, och att du ska ha drivit han till det är sånt jävla skitsnack. Nu har ni levt otroligt länge tillsammans så jag kan igentligen inte relatera så till det, har varit tillsammans med min sambo snart 4 år. Men för min del skulle jag nog aldrig komma över sveket av om han var otrogen och sen aktivt försökte. Skulle aldrig kunna lita på han igen. Tror barnen kommer förstår, plus ska du tänka på dig själv också 

Svar på tråden Är han otrogen?