• Saramaddi

IVF 2022

Halloj,

Jag hoppar också in till er Glad
    Andra försöket nu. Gjorde en FET på dag 5 i april som slutade i kemisk graviditet, så himla jobbigt att få ett plus man väntat på i flera år som sen bara blev svagare och svagare.
    Men nu är vi på banan igen och dag 11 med Menopur idag.
    Ovitrelle imorgon och äggplock på måndag.
    Så pirrig och nervös! Någon mer som är mitt i just nu? Hjärta

• Saramaddi
    Hejanonymhej skrev 2022-08-16 11:31:07 följande:

hej igen! 

Jag fick en avbruten behandling i juni pga för lite äggblåsor. Nytt försök nu i augusti och jag gjorde äggplock igår. 9 ägg ut och 5 befruktade. Återföring på lördag Om inget ändras. Hoppas att några klarar sig så det verkligen blir en återföring. ???????? Nervös väntan. 

Jag gjorde äggplock samma dag som du Glad
    hoppas hoppas för oss! Ska du tillbaka på lördag?
  • Saramaddi

@hejanonymhej
    jag kan inte citera dig, vet inte varför!

blev det någon återföring idag? 
    det gick bra för mig! en fick jag tillbaka och två till frysen samt två till som kanske går att odla på och frysas imorgo.
    känner mig så sjukt lättad!
    detta är vårt andra försök och för er som undrar så fick jag menopur denna gången.

bara att hålla tummarna nu!

hur har det gått för er andra? Hjärta

• Saramaddi
    Hejanonymhej skrev 2022-08-20 14:52:24 följande:
    Ja idag blev det återföring. Förhoppningsvis ett som åter till frysen, men ska odlas till imorgon. Känner mig hoppfull och får bara tänka positivt nu. Håller vi tummarna att det går vägen för oss! Skrattande Lång väntan till test 1/9..

så spännande! nej, jag vet det är så nervöst och lobbyist samtidigt som pirrigt {#emotions_dlg.flower}
    jag har också en bra känsla den här gången (vår andra)
    jag fick en kemisk graviditet sist. det var riktigt jobbigt att känna sig som lurad liksom.
    det var er första denna gången?
    förresten blev det någon till frysen?

Svar på tråden IVF 2022