LadyJane skrev 2022-01-19 10:55:06 följande:
Du "glömde" att nämna att asbest och andra extremt farliga ämnen finns mest överallt i mycket små mängder. Även du har en del asbest även om du inte exponerats för det. För att det är naturligt förekommande. I små mängder.
Att någon blir stämd i USA är knappast ett mått på om något är bra eller dåligt utan är en effekt av hur deras rättssystem fungerar.
Ja, jag ville se varifrån du hämtar din information och hur källkritisk du är.
"We are Patient Advocates who provide exclusive services to help mesothelioma patients and their loved ones through every step of their journey."
Det handlar med andra ord inte om objektiv fakta utan subjektiva vinklingar för att deras klienter ska kunna stämma skjortan av så många aktörer som möjligt.
Du pratar om källkritik och när jag berätta jag inte hunnit kolla på länken, vad ska det ge oss?
Vill du ta reda på detta så sök på Johnson & Johnsson och de tusentals fall handlar om här och deras skador av att använda talk, jag har inte uppdaterat mig på ämnet sedan det kom i allmän dager.
Och de sade att när man bryter talk, så är det mot omöjlig att inte få med asbest och att Johnson & Johnson vetat om detta i decennier och använt för oprecisa mätinstrument om jag minns rätt.