Solskensdag skrev 2022-02-07 18:27:34 följande:
Hehe jag försökte salta kex men tyckte inte det funkade, har köpt äpplen, surt godis, gurka, saft och apelsiner, får se om något av det funkar haha men är nog bara att stå ut!
ja jag är också lite rädd att ringa för tidigt och jinxe det, men tänkte det ändå var bra att höra vad de säger. Har även ett inbokat VUL om 3 veckor (i vecka 9), så räknar dagarna!
En annan fråga - de av er som ev också har haft mf (om det finns några, minns inte helt). Hur går oron för er? Jag känner mindre oro nu när jag är 2 veckor längre än sist, vilket såklart då i sin tur gör mig nervös att jag kommer bli ?för glad?? vet det är bra att bara glädja sig, men ja. Man är så rädd att bli ledsen :/
Citronvatten kanske?
Vad skönt att du har ett VUL inbokat. Har du bokat privat? Funderar också på att boka ett, min oro äter upp mig
Själv har jag hängt inne på olika forum halva dagen för att försöka förstå när majoriteten av MF inträffar. Blir inte klokare dock hehe. Jag tänker att varje dag utan ett ett MF är bra. Hjärtat börjar väl slå i v 6 så klarar man sig dit är det en milstolpe. Dagarna går så sakta. Tips på hur man inaktiverar MF hjärnan tas gärna emot