BF oktober 2022
Hej alla. Hoppas ni mår bra :) Ett par tankar och frågor:
1) Har ni köpt gravidförsäkring? Jag har inte köpt än men uppfattar det är en bra idé? Funderar på Trygg-Hansa.
2) Hur mycket har ni gått upp i vikt / hur känner ni er? Jag har gått up ca 2,8 kg nu (v 13). Är liten (162cm) och ganska smal så är märkligt att ha rumpa + mage + bröst. Känner mig verkligen svullen! Har inte riktigt motionerat sen jag blev gravid heller så allt är väldigt mjukt haha.
3) Har ni köpt gravidkläder än? Jag tänkte köpa efter KUB på torsdag om det går bra, lite rädd att jinxa annars. Men vet inte riktigt vart jag ska köpa, funderat på HM eller Sellpy, men vill gärna ha något man känner sig ok snygg i när jag känner mig som bulldeg XD
hoppas ni får en bra dag, jag vet inte om jag förlorar jobbet och mår riktigt jävla illa, så är inte på topp, men solen är framme iaf :)
Hej!
Jag är 12+3 har inte fixat försäkring ännu tänkte göra de efter KUB på måndag om en vecka.
Jag har gått upp 1.5/-2 kg pendlar lite där emellan. Tränar fortfarande regelbundet minst 4 gånger i veckan. Känner mig dock skit svullen hela tiden men inte så att kläderna inte passar och sambon ser inget.. Jag ska försöka ha mina kläder i den mån det går hoppas det funkar har en kompis som gått i sina egna kläder två graviditeter så jag drömmer om det läget också.
Hoppet kan jag ju ha uppe iallafall.

. Jätte skumt att se på.
Det klagar jag inte på blir bara glad för att få se bebis. Vi har tog inte reda på något kön så det blir en överraskning.