Inlägg från: Andersson85 |Visa alla inlägg
  • Andersson85

BF oktober 2022

Hej! Undrar också om plats i fb-gruppen. Har bf 7 oktober. Varit inne och smygläst men inte velat skriva då jag haft problem med många mf tidigare och inte riktigt vågat hoppats. Men nu vill jag gärna vara med. Haft inskrivning i dag och har kub nästa vecka så håller alla tummar att allt ska vara som det ska nu!

• Andersson85
    Utepålandet skrev 2022-03-24 01:47:05 följande:

Mitt illamående har också lättat betydligt. Så då fick jag och maken en klassisk vinter-magsjuka istället. Alltid är det något. Tack och lov är barnen friska, jag vet inte hur jag skulle orka med tre magsjuka barn mitt i allt. Tröttheten är snudd på förlamande, jag skulle kunna sova dygnet runt nästan. Är i vecka 10+4, så jag håller tummarna för att det vänder och jag får tillbaka någon slags energi snart.

Är det någon annan här vars sköldkörtel inte jobbar som den ska? Jag ska tillbaka för mer provtagning och eventuellt medicinering och grunna på om det kan vara den som spökar (utöver hormonerna i sig).

Här har också illamåendet lagt sig betydligt. Fortfarande väldigt trött men känner att energin börjar komma tillbaka sakta. Så skönt! Har gått som en Zombie i flera veckor med noll lust för något. 

Jag har problem med min sköldkörtel. Har visserligen haft det sen mitt första barn. Gick via medicinmottagninen innan grav så när jag hade fått reda på graviditeten höjde vi dosen och nu är det dags för nya prover i morgon. Sen blir det provtagning ca var 6e vecka för att hålla koll. Haft mycket problem innan med inställningen av dos så får hoppas det håller sig lite stabilt nu och inte bråkar för mycket. Har du haft problem länge?

• Andersson85
    Heffaklumpen007 skrev 2022-04-09 07:14:48 följande:

Hejsan! 
    Är ny här, har spanat lite grann men inte skrivit. 
    Jag undrar hur många som fortfarande blir avstängd från sitt jobb? Gäller det fortfarande?