BF oktober 2022
Vad skönt att allt såg bra ut för er som varit på ultraljud! Jag har ett imorgon jag, då ska jag vara 7+6 om allt är som det ska förstås.
Vad skönt att allt såg bra ut för er som varit på ultraljud! Jag har ett imorgon jag, då ska jag vara 7+6 om allt är som det ska förstås.
Hur ser ni på att vara i riskgrupp efter graviditetsvecka 20? På min arbetsplats har kollegor blivit avstängda då. Pratade med min chef om det, som påstår att det inte gäller för att det inte är en pandemi' längre. Men på Försäkringskassan står det att vi ändå är i riskgrupp. Hur tänker ni?
Var till UL Idag och den ene tvilling hade tyvärr dött :(
Go morgon allihopa, nya som gamla rävar! Hehe.
Jag är nu i vecka 9+2 och har sedan några dagar tillbaka märkt en konstig grej. Kanske inte så konstigt efter/om jag får nåt svar här.
Men när jag ligger ner och vänder mig ganska snabbt, så drar det som en sträng från troskanten upp till naveln på sidan om naveln. Det känns som magmuskeln eller något och är spänt och ömt om man trycker över det. Men bara i några sekunder innan det sen är borta. Tycker det är så himla märkligt, kanske känner nån igen detta och vet vad det är?
yes, ska göra kub 25/3 - kommer vara i slutet av v. 11 då.
när ska du göra?
För övrigt så vill jag bara informera er om att naturell lättfil, med lite socker i, tillsammans med rågkuddar. Herre min skapare -så gott! Fortsätter det såhär så kan jag snart räkna det som en craving tror jag.
intresseklubben har antecknat här va?
Oj, men fick du något svar på varför det blev så ?fel? eller hur man ska uttrycka det?
trodde ändå kub hade rätt bra sannolikhet :o