BF oktober 2022
Det VAR ett litet hjärta som pickade på ultraljudet! Så glad idag! I mitten på V.8, det är väl ett gott tecken? Mina två tidigare missfall var i v.7.
Så kul och höra att det såg bra ut
Det VAR ett litet hjärta som pickade på ultraljudet! Så glad idag! I mitten på V.8, det är väl ett gott tecken? Mina två tidigare missfall var i v.7.
Så kul och höra att det såg bra ut

är det någon som redan nu har börjat få en känsla om kön? :D

Jodå, det funkar. jobbar mestadels hemifrån som tur är, men berättade för chefen i ett tidigt skede för jag började avvika tidigare från möten o så. sen har jag sällan på kameran numera hehe.
tycker det som är svårast och dölja är min svullna mage, gillar verkligen inte att vara på kontoret eller träffa andra. Har liksom ingenting att klä mig i? Utan att det syns :/
vill bara att tiden ska gå, så man kan börja må bättre och sluta hitta på vita lögner haha..
Tack fina ni! Är en sorg som är svår att hantera, man är ju glad det finns en kvar men så ledsen över att ha sett en liten utan hjärta. Och så himla rädd att något ska gå fel med den andra nu också :( Man hade ju hunnit tänka så många tankar. Men så är det, men gud vad tufft det här med graviditet är alltså, så otroligt många känslor :/
Är det någon annan som ska göra nipt? Börjar närma sig för mig, känner mig nervös 
Mår SÅ illa idag, har haft tur med att haft illamående på kvällarna och då har jag bara kunnat lägga mig för natten (Oftast).
idag är första dagen jag vaknade med riktigt illamående som inte har släppt.. i vanliga fall brukar jag ha lite illamående som försvinner direkt när jag äter lite frukost
Okej :) Betalar du för kub?
Ska göra den 14 mars, så inte såååå länge kvar.
Nej, det ingår som tur är. Iaf inte hört något annat om det.
åh Det är snart ju! Vet du hur snabbt man får svar?
Okej det var ju bra :D
Jag tror det tar mellan 1-2 veckor ungefär. Hoppas snabbt!!
Haha alltså all denna väntan, kommer bli knäpp!
väntan och oro typ..