Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-02-07 22:16:05 följande:
    Jag tittar, men som sagt på SVT play sent på söndagar då jag kollar innan Farmen på Tv 4 play...

Ja man lär sig massor om Sverige som tittare och det är kul.

Trist att en åkte ut igen, men dem hade en rolig tävling.
    Jag håller med dig
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-02-10 17:27:46 följande:

Det va en tid sen du skrev det där så jag hoppas och antar alla är friska nu igen hos er. smile5.gif

Jodå! smile5.gif

Ja, häftigt med en ö så långt ut i havet som det bor en massa människor på. Och vackert med och kul med Medeltidsveckan. smile1.gif

Nä, men skulle man verkligen trycka på en knapp på utsidan innan man stängde hissdörren? Såna där gamla hissar kan va lite speciella

Verkligen! *längtar*

Det gör man. Intressant med alla människoöden man får höra om. Livet va hårt förr i Sverige med med massa slit och fattigdom och barn som dog i förtid. Och det va inte enkelt när dom kom till Amerika heller. :/

Tänker du på Trevor? Jo, han ser lite sådär Kalles kaviar-svensk ut. smile5.gif

Han är en skicklig musiker och tyckte jag läste nånstans att han turnerat med bla. Evanescence och om det va Foo Fighters så helt klart etablerad i branschen.
    På Spotify: open.spotify.com/artist/7vBCrmOGuteOog3SB8jK1...

Och jag tycker fortfarande det här att en deltagare ska slås ut i varje program lite grann sabbar programmet. Vore som sagt bättre med nån form av poängsystem och att sen dom bästa möts i en final på slutet. smile1.gif

Intressant om Trevor
Svar på tråden Allt För Sverige 2022