• Anonym (Docka­)
    Wed 26 Jan 2022 21:55
    6165 visningar
    14 svar
    +2
    14
    6165

    Vem har sexdocka?

    När porrtidningar var vanliga fanns det enormt mkt annonser om sexdockor. På nätet upplever jag inte att det är det. Men med tanke på mängden annonser måste det varit en bra affär att sälja såna åtm förr. Alla kan ju inte gått till svensexor.... Vilka var de som hade en sån och hur kändes det att ha en sån? Och ni som har såna idag, vad har ni för sort och hur har ni sex med dem?

  • Svar på tråden Vem har sexdocka?
  • Anonym (Sumpr­unkare­)
    Sat 29 Jan 2022 17:34
    #1

    Min fru är en knulldocka

  • Anonym (Bar B)
    Sat 29 Jan 2022 19:10
    #2

    Jag hade actionfigurer, men gillade kolla in Barbiedockor, ta av dom kläderna. Då tänkte jag på sex. Tror jag. Visste inte vad sex var.

  • Anonym (Funde­rar på att köpa en)
    Sat 7 May 2022 09:17
    #4
    +1

    Har aldrig haft en sån, men funderar på att köpa en. Inte en uppblåsbar, utan en sån av silikon/plast/gummi vad det nu är, som ser rätt realistisk ut.

    Tänker ha henne (den) som både sexleksak, partner och sällskap. Modellen "Ella" från docklandet har jag fastnat för. Men kommer avvakta tills barnen flyttat ut, de är vuxna, men vill ändå inte att de skall se pappa bli så tragisk att jag klär "Ella" i träningskläder och har med henne och gymmar i hemmagymmet, ser på serier tillsammans, eller veta att pappa badar bubbelbad med tända ljus och dricker ett glas mousserande tillsammans med sin docka. Det är mer en ensamhetsgrej, saker som jag vill göra fast utan att de skall behöva utsättas för vetskapen att jag gör.

  • Anonym (Funde­rar på att köpa en)
    Sat 7 May 2022 10:35
    #6
    RalfFarley skrev 2022-05-07 10:11:19 följande:

    Förstår dig att du inte vill utsätta dom för vetskapen vad du gör för kinky saker därehemma. Har haft sexdockor sedan 1994 så jag känner igen mig i det.


    Dock kanske att bada med dockan inte är det bästa för den, dockor tål verkligen inte det. Beror ju på materialet i dockan och hur den är konstruerad.


    Ella är väldigt prisvärd och jag har funderat lite på den dockan själv.


    Inte bada eller duscha med den alltså? Det där får jag kolla upp, för under stenåldern, när snygga tjejer (eller kvinnor öht) inte bara var personer jag kunde fantisera om utan hade en chans att vara med, var dusckkabins och badkarssex det bästa jag visste, och att bara sitta och prata i badkaret med varsitt glas cider eller mousserande vin en god tvåa, så det är ju något jag vill återkonstruera.

    Lite trist om dockorna inte tål det. Men kanske kan jobba runt det, hon sitter på en stol bredvid badkaret, och sex har vi före eller efter. 

    Coolt att du också gillar den modellen, Ella. Funderade på Malin (om jag kommer ihåg rätt namn) den/hon ser lite äldre ut, som att hon är baserad på en 30åring istället för en 20åring vilket jag ser som en positiv grej, men Ella ser ut som min allra första flickvän jag hade i livet, så blir lite poetiskt när sista ser ut som första och det kanske underlättar för mig mentalt.
  • Anonym (Funde­rar på att köpa en)
    Sat 7 May 2022 13:14
    #8
    RalfFarley skrev 2022-05-07 11:05:44 följande:

    Jag duschar ju av min och så för att göra rent. Men att doppa dom i vatten eller utsätta dom för mycket väta i luften är nog inte bra då fukten tränger in i mellan metallskelettet och hudmaterialet.


    Men att ha den sittandes bredvid går ju bra, det har till och med jag haft :) 


    Ja, Malin är oxå fin. Härlig kropp på den dockan.


    Jag har en Pipedreams Kitty docka, säljs på sexshopparna annars. 


    Sexshopparna? Är det en sajt?
  • Sat 7 May 2022 14:53
    #9

    Jag har numera. Är 44. Det fungerar inte alls ibland, ibland jättebra. Jag har nog en annan glädje av det nu än än jag haft om jag var yngre då jag inte längre klarar hålla erektionen så länge. Det gör att det ofta är mycket lättare att komma med "leksakens" hjälp. 

  • Anonym (Funde­rar på att köpa en)
    Sun 8 May 2022 10:00
    #11
    RalfFarley skrev 2022-05-08 09:46:58 följande:

    Sexshoppar som...


     


    www.joyland.se/


    www.mshop.se/


    www.sinful.se/


    www.vuxen.se/


    Tack för länkarna!
  • Anonym (Har)
    Sun 8 May 2022 10:09
    #12

    Har en del av rumpan /fittan i ett material som är väldigt likt känslan av riktig fitta. Silikonmaterial tror jag. Kvinnor känner nog sig hotade av att mannnen kan ha nåt som e lika skönt o ibland skönare 

  • Lejon1­0
    Mon 9 May 2022 15:48
    #14

    Jag är ute efter en stor skön lösrumpa 
    har idag flashlight vill uppgradera mig 

Svar på tråden Vem har sexdocka?