Inlägg från: Lillan2022 |Visa alla inlägg
  • Lillan2022

IVF 2022

@saramaddi oj tolv ägg är jättebra. Glad Vi fick 7 men 2 st Hade försvunnit när vi hade insättningen i söndags så hade då endast 5 kvar, satte ju in 2 så då återstår 3. Idag är dag 5 och de skall till frys, skulle få ett brev hem om någon överlevt eller om alla 3 är förlorade. så håller tummarna för dom två insatta och även dom 3 till frysen. 

ja gud förstår att du längtar till söndag, dagarna går ju så otroligt långsamt när man bara väntar. Är du en sån som tjuvtestar sedan eller väntar du till testdagen? Flört

• Lillan2022

@vixens haha jag har också 8 stickor och en digital på vänt Skrattande jag har bim om 10 dagar, så den 21e och sen testdag den 23 så det är ju väldigt tätt inpå. kommer nog testa innan dess om jag känner mig själv rätt. Kanske nästa ons om en vecka!

man kan nog inte få dagarna att gå fortare tyvärr, hur gärna man än vill :/ 

• Lillan2022

@saramaddi jag är 29år ???? blir 30 om ett halvår haha!

@vixens då hoppas vi inte att någon av oss får mens den 21?. tog otrivelle för 8 dagar sedan idag, och 5 dagar sedan insättning, när vågar jag testa mig? Förvånad

• Lillan2022

@vixens åh jag brukar testa efter typ 10 dagar men då är det ju på fet och inga hormoner! Så jag kanske kanske kanske vågar mig på ett test i helgen redan, då har det gått 10 dagar men då kan det också vara negativt för att det är för tidigt eller positivt pga sprutan så det är risky!! 

• Lillan2022

@vixens haha smart, får väl ta ett test imorgon bitti och se om det är positivt eller negativt och sen ta något efter helgen Glad man känner sig ju helt besatt när man skall testa hela tiden haha

• Lillan2022

@vixens haha nej jag testade inte idag, är rädd för att bli besviken. Men kommer nog att testa imorgon när jag är ledig haha. 

@diana är så svårt och säga, sist fick jag 15 st och det gick 3 direkt till frys,  denna gången fick jag 7, varav 5 toppägg, så det är väldigt olika 

• Lillan2022

@vixens nej men precis, får försöka tänka så ?? Lycka till imorgon!!! Allting kommer gå så bra så , så får vi vänta tillsammans sen Glad 

• Lillan2022

@saramaddi jag tog faktiskt ett test idag på kvällen, negativt så nu vet jag att sprutan är ute. är ju bara på dag 5 med en två dagars så är inte ledsen över att det var negativt utan tänker bara att det är alldeles för tidigt! Så nu vet jag inte när jag vågar testa, kanske på söndag när det gått 7 dagar haha
    Åh lycka till du också nu i helgen! 
    vart är det ni går någonstans förresten? Glad

• Lillan2022

Vixens lycka Till idag Flört kommer gå bra!! 

jag går på reproduktionsmedicin Sahlgrenska Glad

• Lillan2022

Åh spännande! Hade också 3 kvar som ska odlas vidare och frysen men här måste man vänta på brev hem så ingen aning om de överlevt eller inte!! kommer du vänta till td eller är du en fuskare som jag? Haha 

Svar på tråden IVF 2022