Lillan2022 skrev 2022-08-11 10:39:15 följande:
Spännande, det kommer gå så bra så! denna omgången hade jag ju bara 7 ägg totalt, 5 som var bra, dom stoppade in två & tre klarade sig till frys så få ägg behöver inte vara negativt, oftast bättre kvalitet då har jag hört iallafall!
Jag håller iallafall alla tummar och tår för dig och för att allt ska gå bra nu!
men verkligen, jag blev så chockad så jag sa ingenting när hon sa att det var tvillingar, nu har det lagt sig & nu bara längtar jag tills dom kommer! RUL är om 3 veckor, då går jag in i vecka 20 men tiden går såååå långsamt dit nu!
det är tväggs ja, dom har varsin moderkaka och ligger helt separata
nej, inga frågor är dumma frågor! Frågar man inte så får man inte svar har jag lärt mig haha!
Wow, det är ju helt galet! Så nyfiken man blir på rul då dom liknar riktiga bebisar

Har du varit gravid tidigare, utöver kemiskt? Det är ju helt sjukt att få två på en gång, wow säger jag igen! Haha
Nu var det Ul igår och 13 äggblåsor, äggplock måndag och Ovitrelle imorgon så nu är det bara hålla ut ett par dagar till.
Hoppas så på denna gången, i varje fall något till frysen. Hormonbehandlingarna är superjobbiga tycker jag!