Inlägg från: Lillan2022 |Visa alla inlägg
  • Lillan2022

IVF 2022

@saramaddi men nej, din stackare! Gråter Försök tänka positivt fram till td iallafall, man kan ju blöda ändå, eller vara en nidblödning, känns lite tidigt för att det skulle vara en riktig blödning men jag vet inte. Låter lite tidigt bara Förvånad hoppas att det inte är en negativ blödning för dig iallafall, håller tummarna! Kan du inte ta ett test imorgon och prova? 

• Lillan2022

@vixens tack! Ja jag skall testa mig i morgon på bim igen men annars lever jag på att jag är gravid {#emotions_dlg.flower}
    jag kan glädja dig med en sak, ALLA gånger jag gjort både Insem och ivf har jag haft väldigt mycket symtom, mensvärk känningar i bröst, trött osv osv, och det har alltid varit negativt.. 
    denna gången när jag är gravid känner jag INGENTING förutom att jag är svullen och mår dåligt så pga överstimuleringen men känner ingen mensvärk eller något symtom alls , så jag ser det som positivt om man inte känner något, sen kan det säkert vara olika för alla. Glad Håller tummarna, är de test för dig imorgon? 

• Lillan2022
    @vixens men åååh vad kul!!! Jag säger ändå grattis {#emotions_dlg.flower} ja vänta två dagar och se om det blir starkare! gud vad kul isåfall, vilka test använder du dig av? Jag håller verkligen tummarna Glad
  • Lillan2022
    @vixens åh spännande, då hoppas vi och väntar nu då Glad jag använder RFSU och sen har jag också CB till testdagen, ska ju dit på måndag och ta prover för 3e gången på en vecka för dom ser inte så bra ut ännu, men fick tid för ulj iallafall, så hoppas bara att plusset fortsätter vara ett plus tills dess {#emotions_dlg.flower}
  • Lillan2022

@saramaddi  åh vad tråkigt att höra att du får såna kramper och blöder.. men det behöver ju verkligen inte betyda någonting! Hoppas att strecket du skymtat blir starkare! När är BIM? Min bim var idag så tog ett test imorse som är fortsatt positivt och lite starkare så börjar ha lite hopp Glad 
    hoppas att det bara är någon mellanblödning du fått & att allt ändå går vägen, det är ju många som blöder mycket i början så håller ändå alla tummar och tår för dig {#emotions_dlg.flower}

• Lillan2022

@vixens åh gud vad skönt!! Mitt plus är starkare men ändå inte lika starkt som kontrollstrecket eller ens nära så är ändå nervös!! Ska ta mitt digitala i övermorgon så väntar på det nu & hoppas att det ska kännas 100 Glad

• Lillan2022

@vixens känns som att alla har så starka plus så därför är jag nervös! Ja det är skönt att väntan snart är över! Dock har jag ju börjat blöda dagen efter td både i januari och februari och sen har plusset blivit ett minus men jag har aldrig haft så starkt plus som nu iallafall. Kommer säkert ta ett test imorgon även om det är td i övermorgon Glad

• Lillan2022

@vixens jag är lite lugnare nu, idag är mitt plus nästan lika starkt som kontrollstrecket & det är inget jag någonsin fått se så nu är jag glad!  vet Inte riktigt hur man räknar men jag borde väl också vara i vecka 5 kanske haha  
    kul att ditt också är starkare {#emotions_dlg.flower}
    jag känner mindre symtom denna gång än alla gånger det varit negativt så för min del ser jag det som positivt Glad

• Lillan2022

@vixens tack! Ja äntligen så hoppas jag på det, är spänd! Imorgon är min riktiga td och då har jag ett cb att ta, men det var ju så starkt idag så är inte orolig Glad
    ja usch, lutinus är det värsta jag varit med om, imorgon börjar jag ta dom endast morgon och kväll istället för tre gånger om dagen, ska bli så skönt {#emotions_dlg.flower}

ja men det stämmer nog, 4+2 är jag nog på då Glad

• Lillan2022

@vixens ja jag hoppas det! Glad

började ta dom 3 gånger om dagen från dagen efter äggplocket till min TD. Så ska jag ta dom morgon och kväll tills dom tar slut {#emotions_dlg.flower} så det är ungefär en vecka med morgon och kväll jag kommer att ta 

Svar på tråden IVF 2022