IVF 2022
@vixens ååh då är det nära varandra ja, spännande att vi kommer göra allt med några dagars mellanrum ja jag är ledig onsdag så tänkte att det passar bra att ringa då!
Men är så nervös inför ulj och allting, hoppas att man ser något!
@vixens ååh då är det nära varandra ja, spännande att vi kommer göra allt med några dagars mellanrum ja jag är ledig onsdag så tänkte att det passar bra att ringa då!
Men är så nervös inför ulj och allting, hoppas att man ser något!
@vixens ja jag är nervös för allt och det är det enda jag tänker på nu hela dagarna haha. Nej exakt samma här, ömma bröst och en extrem trötthet är det enda jag känner. får typ uppstötningar med luft också, som när man svalt för mycket luft haha. Ja jag hoppas man kan få ett besök där snart så man får lite information om allting framöver, just nu vet jag bara om ulj och ingenting mer
@vixens så efter 20 juni då? Jag skall dit nästa vecka redan på inskrivning. De skall prata kost och livsstil osv sa hon så får väl se vad dom tar upp
åh jobbigt med illamående, det känner jag inte ännu *peppar peppar* hoppas det håller sig för när du är hungrig och inte blir värre.
tog ett test i morse endast för att jag känner så lite symtom men strecket kom direkt utan att jag hann blinka och var så starkt som det kan bli så behöver nog inte oroa mig, min symtom kommer väl tids nog haha
@vixens haha jag vet, samma här men nu kommer jag sluta testa mig, nu får det vara nog!
åh jag är också sååå nyfiken, längtar bara till 16e nu haha. Nej vi har inte berättat, ingen vet att vi har försökt heller i flera år, ni då?
@vixens skönt ändå och få ha berättat för någon, har hållt detta för oss själva i nästan 4 år så det har varit tufft i omgångar och man får ju frågan hela tiden att när ska ni ha barn då? Är det inte dags snart?! Osv osv. Så ibland önskar man att man bara berättade.
vi kommer nog inte berätta förrän vecka 12 faktiskt vågar inte det. När kommer ni gå ut med det till vänner osv?
@vixens ja snart är det vecka tolv, mindre än halva tiden till och med, går in i vecka 7 idag
ja Jag får se när man berättar för kollegor men vänner & familj vecka 12 iallafall. Längtar bara till ulj nu, vill bara få se hjärtslag
@vixens undrade vart du tagit vägen, gick in i tråden tidigare idag för att se om jag missat något meddelande haha
jag mår okej, ömma bröst, otroligt trött & sover massor sen är jag inte sugen på någon mat alls. Är lite illamående konstant men inte så att jag inte kan äta utan bara att jag är osugen på allt!
ja längtar såååå mycket! Snart är det dags, jag är så spänd haha! Mina byxor är också tighta, kör luftigt & väntar på sol så man kan ha klänning istället.
hur mår du? Några starka symtom?
@vixens jaa imorgon gäller det! Alla mina symtom är dock borta, och har mensvärk så är sjukt nervös har ingen blödning eller något men vi får se imorgon och hålla tummarna!
ja det låter precis som mig också, kan äta mat en gång o sen måste jag äta något annat, kan inte ens tänka på grönsaker haha. Äter mycket glass, helst isglass & lösgodis som jag annars inte tycker om så här blir det inget nyttigt haha!
@vixens ja jag håller tummarna, testet var mycket svagare idag än förra veckan också! :(
men usch det låter inte kul, krya på dig och hoppas de släpper snart! haha & jag vill bara äta donkens dubbla cheeseburgare nu, sugen hela tiden. och glass & godis då , så inget nyttigt alls här.
@vixens hej! Är lite i chock så har inte varit inne här idag, jag väntar tvillingar haha, två tickande hjärtan & två små där inne som har det bra
hur mår du idag?