Emma1b skrev 2022-02-02 21:25:18 följande:
Vid mitt MA i nov slog cbdigital aldrig om till 3+, jag testade t o m dagen innan vul, alltså v 8, och fick ändå 2-3. Så denna gång när jag fick 3+ redan på min testdag blev jag överlycklig!
Kallamaka, har du fått nån förklaring till alla missfall? Har de skett i samma vecka?
Hej!
Jag har aldrig fått 3+ sådär tidigt. Senast fick jag det i vecka 6+0 och det var inga konstigheter med det, tyckte läkarna. Har annars fått 1-2 runt samma tidpunkt (ruvardag 12 typ)
Men kul med 3+!
Jag har fått missfall lite olika, 3 kemiska omkring eller en vecka efter beräknad mens. Sedan ett ma som upptäckts i vecka 12, då hade den dött vecka 7. Sedan ett ma som upptäcktes på rutin ultraljudet i vecka 20, han dog i vecka 17. Sedan ett missfall i vecka 8, den levde på ultraljudet i vecka 7 men var då för liten så vi fick ändå lite förkoll på vad som väntade. Allt som allt har allt detta lett till missfallutredning utan svar, obduktion av vår son och DNA analyser på oss båda och honom. Inga svar.
Efter sista missfallet krävde jag att vi testade nåt nytt, vi valde att gå vidare med spermiedonator. Så detta är första gången jag blivit gravid med donatorn.
Sorry för boken. Men det har varit lite av en berg och dalbana.