Kostnad vasektomi?
Hur mycket betalade du för din vasektomi och vilken region tillhör du? Vilket år var detta?
Hur mycket betalade du för din vasektomi och vilken region tillhör du? Vilket år var detta?
Var 35 år sedan i Östergötland. Minns inte att jag betalade något alls
Min man betalade patientavgift som för ett vanligt läkarbesök i vårt grannlän. Hade han gjort det hemma hade det kostat flera tusen. Detta var 4-5 år sedan.
Tack för svar!
någon i Västernorrland som gjort detta ingrepp nyligen och vet ungefärlig kostnad. Framgår inte av hemsidan och vad jag förstår så kostar det olika beroende på vilken region man tillhör logiskt nog. Tänker att vi betalar ungefär liknande skatt och att vi bör ha ungefär samma sjukvård när vi bor i Sverige.
Min man gjorde i Skåne för några månader sedan, 300 kr betalade han.
Tack för svar!
någon i Västernorrland som gjort detta ingrepp nyligen och vet ungefärlig kostnad. Framgår inte av hemsidan och vad jag förstår så kostar det olika beroende på vilken region man tillhör logiskt nog. Tänker att vi betalar ungefär liknande skatt och att vi bör ha ungefär samma sjukvård när vi bor i Sverige.
Tack för svar!
Landstinget i Stockholm, får många år sen. Minns inte annat än att det var normal patientavgift.
Korkat att ta mycket betalt. Tänk på alla onödiga aborter de slipper.