• Bajsmamman

Inte ett test rätt

Ja? då sitter man här ingen med en förmögenhet kastad på testen. 

Första CB visade ingenting (testa tidigt)
    Andra CB visar ett sånt svagt streck att det knappast syns. (Testa tidigt) 
    köpte därför CB digital och testade idag på BIM-1. Då visar det ERROR!? 
    sambon åkte därför och köpte nytt test. Kommer hem med RFSU som man måste vänta med till minst BIM. 

Testade ändå, negativt såklart. 

suck? ska testa igen imorgon eller så men blir så trött. Är så trött på att missbruka test på det här viset, man blir ju ändå bara ledsen. 

• Svar på tråden Inte ett test rätt
  • Anonym (Tråkigt)

Tråkigt att du inte får de svar du vill ha, men varför all denna hets med test om det ändå påverkar dig negativt?

• PelloBello

Jag känner så med dig! Vill inte ens veta hur mycket jag spenderat på tester totalt.
    Nu den här månaden har jag testat först svagt svagt på predictor early, supersvagt på cb early. Negativt på rfsu testa tidigt. Svagt svagt på lloyds testa tidigt, tydligt positivt på lloyds testa tidigt dagen efter, sedan negativt på cb ultratidigt. Nu sitter jag här och väntar på leverans av två till pe. Suck.

• Anonym

DEt var bättre förr då man lämnade urinprov på apoteket och ringde x antal timmar senare för svar.
    Gratis var det också.

• Anonym (H)

Vet du? Om du är gravid så kommer det bli ganska tydligt inom kort. Släng testen på helvete, speciellt när de verkar påverka dig enbart negativt  

• svansmamman
    Bajsmamman skrev 2022-01-30 19:26:14 följande:
    Inte ett test rätt

Ja? då sitter man här ingen med en förmögenhet kastad på testen. 

Första CB visade ingenting (testa tidigt)
    Andra CB visar ett sånt svagt streck att det knappast syns. (Testa tidigt) 
    köpte därför CB digital och testade idag på BIM-1. Då visar det ERROR!? 
    sambon åkte därför och köpte nytt test. Kommer hem med RFSU som man måste vänta med till minst BIM. 

Testade ändå, negativt såklart. 

suck? ska testa igen imorgon eller så men blir så trött. Är så trött på att missbruka test på det här viset, man blir ju ändå bara ledsen. 

Jag förstår att det känns jobbigt med negativa och/eller oklara test när man hoppas på ett plus. Däremot tänker jag att det nog är bättre att bara vänta med att testa tills BIM passerat, eftersom negativa test påverkar dig så. Det finns ju ändå inget du kan göra, du är lika gravid (eller inte gravid) oavsett hur många gånger du använder. 
    Om du är helt säker på när ÄL och därmed BIM är, och du testade negativt igår på BIM-1, är du förmodligen inte gravid. Om än RFSUs test ska användas från BIM och framåt brukar de ge utslag om man testar så pass nära BIM som du verkar ha gjort. 

Jag håller tummarna för att du snart får ett plus på stickan! 
Svar på tråden Inte ett test rätt