Sextrender
Anonym (Sex ja, men inte fetischer) skrev 2022-02-03 13:52:05 följande:
Bortse från mitt nick. Allt handlar inte om just fetischer utan om nycker, påhitt, trender och rekommendationer och idéer från porr.Jag uppskattade i början min mans öppensinne och vilja att testa nytt men det fick konsekvenser och gick för långt. Nånstans längs med tidens gång slutade han uppskatta vanligt sex och det slog över och blev istället ett måste med rekvisita, leksaker och rollspel. Trender och nycker får gärna vara en krydda då och då men aldrig ta över och bli ett måste.
Jag förstår hur du känner och har haft partners som känt som du.
Människor som funkar så här som jag och din man kan mycket väl ha haft en sådan läggning redan från början som man försökt anpassa till vanligt sex. Men också porrens inverkan tror jag kan skapa såna här fetischer och behov. Likaså att det krävs en viss typ av utseende och fantasier för att kunna fungera och få orgasm osv.
Det blir till slut en ganska osund och opersonifierad typ av sexualitet och också en svårighet med djupare intimitet som krävs i romantiska relationer. Men det är svårt eller kanske omöjligt att backa.