Inlägg från: Anonym (Fel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fel)

Sextrender

Anonym (AnnaMILF) skrev 2022-02-03 11:19:39 följande:
    Sextrender

Som mogen sexälskande kvinna tycker jag att det är spännande med sextrender och hur detta påverkar vad vi tänder på, våra fantasier och hur vi njuter av sex. Det är också spännande på hur det skiljer sig mellan kvinnor och män och hur något som verkat vara "edgy" eller lite märkligt när man börjat sedan blir något som man inte kana vara utan. Här är lite av mina tankar på olika trender sett ur ett kvinnligt perspektiv:

- Sexiga underkläder...
    Redan sen tidernas begynnelse så har ju vi tjejer klätt upp oss eller klätt ut oss för att kåta upp männen. Vanliga stayup strumpor och spets underkläder funkar inte för mig. Jag gillar hellre lite lack och latex och man måste ha något på sig. Alternativt något strikt eller uppklätt när man leker med långa rollspel eller förspel med förförelse.

Vad säger ni, håller ni med, har erfarenheter och kommentarer?

Jag har läst på FL att kvinnor inte klär sig sexigt för männen. Utan mest för sig själva. Och andra kvinnor
    Det är män som inbillar sig att kvinnor är till för männen att glo på. Kvinnor vill inte vara sexsymboler.
  • Anonym (Fel)
    Anonym (AnnaMILF) skrev 2022-02-03 11:19:39 följande:

- Åldersskillnad... MILF mm
    i ALLA tider har mogna och äldre män alltid lockats av unga tjejer, De senaste åren så har dock MILF trenden blivit stark och många mogna kvinnor har blivit eftertraktade MILFs som yngre killar. Äntligen lite rättvisa! Jag tycker inte att åldern spelar någon roll utan endast kemin mellan personerna. Men visst är det upphetsande när en mogen sexig kvinna förför och blir knullad av ett par yngre killar. Mums ;)

Vad säger ni, håller ni med, har erfarenheter och kommentarer?

Här är mina erfarenheter och mina kommentarer.

Kvinnor dömer ofta ut män som attraheras av unga tjejer. Vi vill styra tjejen. Och så vill vi bara ha sex, ute efter hennes unga kropp.
    Det är nåt fel i huvudet på oss, som inte kan hitta en kvinna i vår egen ålder. Klarar vi inte av en mogen kvinna?
    Många kvinnor är mer positivt inställd till att dom själva har sexäventyr med unga killar.
    Ja, då är det helt ok om det mest handlar om sex.
    När det är kvinnan som är äldre.
    MILF. Cougar.
     You Go Girl
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Fel) skrev 2022-02-03 15:34:21 följande:
    Här är mina erfarenheter och mina kommentarer.

Kvinnor dömer ofta ut män som attraheras av unga tjejer. Vi vill styra tjejen. Och så vill vi bara ha sex, ute efter hennes unga kropp.
    Det är nåt fel i huvudet på oss, som inte kan hitta en kvinna i vår egen ålder. Klarar vi inte av en mogen kvinna?
    Många kvinnor är mer positivt inställd till att dom själva har sexäventyr med unga killar.
    Ja, då är det helt ok om det mest handlar om sex.
    När det är kvinnan som är äldre.
    MILF. Cougar.
     You Go Girl
    Glömde en sak:

Män är ofta mer positivt inställda till att träffa en yngre tjej.
    Kvinnor är mer negativa till att män träffar yngre tjejer.
    Finns mycket att läsa om det. Bara här på FL kan man hitta flera enkäter som tydligt bevisar det.
  • Anonym (Fel)
    Anonym (XmaaB) skrev 2022-02-03 16:34:34 följande:

På tal om trender...
    Hur är det med utseende på attribut? bbl och stora rumpor, stora kukar...

Jag vet i alla fall vad unga tjejer vill ha. Vältränade hunks som får upp den.

Fast kanske inte alla unga tjejer. En på 22 kontaktade mig, och hon var trött på jämnåriga som bara ville en sak.
    Finns även många trådar här med unga tjejer som tänder på äldre män.

Jag träffade en kvinna som var 3 år äldre, hon var nyfiken på att få uppleva en större. Hon var 46.
    Men det varierar har jag sett. Inte alla vill ha en större.
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Näpp) skrev 2022-02-04 02:14:42 följande:
    Nej, "unga tjejer" är inte överlag intresserade av "hunks", 
    Jag är själv inte xpert på unga tjejer, och vet inte vad alla unga tjejer vill ha.
    Mest sett vad många skrivit här på FL. 
  • Anonym (Fel)
    Tom Araya skrev 2022-02-04 16:39:53 följande:
    Själv bryr jag mig inte mycket om trender, utan vad jag/vi gillar, tycker är skönt och blir kåta av.
    Precis. Massan vill vara precis som alla andra. Om det kommer en ny sexapp, som anses vara det hetaste (men sexet är värdelöst) så skulle dom flesta dyrka det nya sexet.
    Vi som inte går på sån skit, vi har fantastisk, otrendig sex.
  • Anonym (Fel)
    ninjainthedark skrev 2022-02-07 11:20:54 följande:

Att som kvinna vara dominant är väl knappast trendigt?
    Det är iallafall enl min erfarenhet både i porren, diverse internetforum, dejtingsiter och i verkliga livet snarare så att trenderna är att mannen ska vara dominant och kvinnan undergiven mannen.

Det är dom flestas erfarenhet. Mannen ska vara dominant.
    Det är även dom flesta kvinnors önskemål.
Svar på tråden Sextrender