Inlägg från: Anonym (..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..)

Sextrender

Söker bara efter män som inte kräver en massa rekvisita för att ha sex. 

Känner mig bara utklädd i s.k. sexiga kläder och älskar dessutom att ha sex spontant, utan en massa planering och förberedelser. 

Två nakna kroppar räcker fint för mig, och de män jag väljer att ha sex med. Inte ett dugg tråkigt. 

• Anonym (..)
    Anonym (AnnaMILF) skrev 2022-02-04 16:19:04 följande:
    Ja, detta är kanske delvis sant. Kan bara prata för mig själv, men jag älskar att klä mig utmanande feminint med skyhöga klackar och åtsittande kläder. Jag älskar att se mig själv och känna mig sexig, MEN framför allt gillar jag och se vilken otrolig påverkan det har på min partner och andra män, oavsett ålder. När min partner blir upphetsad och kåt av att se mig uppklädd så tänder det även mig. Andra tjejer/kvinnor avundsjuka blickar är också otroligt mysigt. Det är alltid en tyst outtalad kamp mellan kvinnor om männens uppmärksamhet och blickar. Det är något man självklart inte erkänner, men så är det definitivt för de allra flesta. Bara en sån sak som riktigt höga klackar verkar ha en närmast magisk effekt på alla killar och män. (men man måste kunna gå snyggt i dem, haha) Hur kul som helst!
    Det kanske faktiskt är det som är skillnaden? Vissa tjejer gillar att vara sexsymboler och konkurrera, andra gör det inte. 

Jag ses hellre som vacker än sexig, men för en del tjejer är det nog tvärtom

Jag vill endast ses som sexig av den jag för tillfället knullar med, annars vill jag uppfattas som sval och ouppnåelig, en klassisk skönhet. Gärna lite klassiskt välklädd, men sen ha hett sex. Gillar den kontrasten, att uppfattas som exklusiv och lite avvisande, tills man hamnar i säng.

Därmed inte sagt att det är bättre, olika preferenser bara.
Svar på tråden Sextrender