Inlägg från: Anonym (Han Solo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Han Solo)

Köpt alla saker själv

Nej vi köpte allt själva. Men vi hade också väntat med barn tills vi hade fasta jobb och stabil ekonomi. 
    Vem skaffar barn när båda går på csn?? Det är som gjort för att bli beroende av andra. 

• Anonym (Han Solo)
    Anonym (Köpa) skrev 2022-02-04 06:43:42 följande:
    Du kan anmäla den och skriva en kommentar att du vill att den ska tas bort. Annars kan du bara anmäla OT kommentarer eftersom frågan inte rör huruvida man ska skaffa barn med CSN eller ej. 
    Jag svarade på frågan längst ner i TS. Så min kommentar är inte OT. 
  • Anonym (Han Solo)
    Mammastina98 skrev 2022-02-04 01:46:44 följande:

?Han Solo? Är du ej läskunnig eller efterbliven? Läs mina tidigare svar innan du kommer med dina påhopp. Jag är och har aldrig varit beroende av någon annan. Jag har redan köpt alla saker till bebis (för mina egna pengar, och har fortfarande mycket pengar över). Detta inlägg handlade inte ens om pengar. Herregud du måste vara en man, om inte en mycket tragisk människa som lever på att sprida hat.

Är det någon som vet hur man tar bort tråden?

Efterbliven? Snyggt. 

Du säger att pengar inte har med saken att göra men ändå poängterar du att du och din man går på csn och att era familjer har gott ställt. 
    Efter CSN är det inte ens klart att ni har en stabil inkomst vilket säkrar en trygg tillvaro för dig och din familj. 
    Vem är det som är efterbliven egentligen?
Svar på tråden Köpt alla saker själv