Inlägg från: Anonym (,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (,)

Min man älskar en porrtjej

Anonym (F) skrev 2022-02-04 12:19:39 följande:
    Fast så funkar det ju inte alls. Självklart kan man bli kåt av att se andra nakna människor fast man har en partner. Se bara på hur vanligt det är att människor i parrelation tittar på porr. Många tittar t.o.m. på porr tillsammans med sin partner. Att man blir kåt av att se andra betyder inte heller att man inte älskar sin partner. 

TS man kan inte rå för att han känner så här. Han är t.o.m. så ledsen över det att han började gråta på deras bröllopsnatt. Att de bör göra slut får stå för dig. Själv anser jag att det är värt att undersöka om det går att lösa. I slutändan är det TS beslut om hon vill stanna kvar i relationen eller inte.
    Visst men om man har en sån fixering bör man väl söka hjälp för den om den påverkar ens äktenskap i verkligheten negativt, iaf om man är intresserad av det äktenskapet. TS man verkar sticka huvudet i sanden och har gjort så i många år. Dags att han tar tag i sitt problem, eller lever ensam. 
  • Anonym (,)
    Anonym (Bli nummer 1) skrev 2022-02-04 16:35:41 följande:

Jag tycker inte du ska lämna. Att hitta en snygg, rolig RIK, som du också skrev i versaler, man är svårt. Var lycklig och tänk att han faktiskt valde dig, även om du är nummer två. För vi kvinnor måste vara ärliga, det är fantastiskt att ha en rik man. 

Jag tycker du ska försöka förändra dig och bli så lik Ally Nilsson som möjligt. Har hon platinafärgat långt hår. Skaffa själv extensions och färga håret platina. Förstora brösten, gå ner i vikt, sminka dig osv. På så sätt kan du bli så pass lik Ally Nilsson att han inte behöver den riktiga.  

Detta kommer sannolikt inte hjälpa. För frugan kommer fortfarande vara frugan, den ouppnåeliga porrslynan representerar nåt annat. 

Du vet väl att vissa män köper sex eftersom de inte kan tänka sig att göra samma sak mot frun som mot en prostituerad? Detta är samma fenomen. Förmodligen förknippar manneen porrkvinnan med att få njuta ohämmat själv och som nån där allt är tillåtet. Blir inte samma sak med en människa av kött och blod, som man kanske också har respekt/ömma, romantiska känslor för. 

Att endast likna på ytan kommer inte förändra nåt, det är associationerna som räknas.
  • Anonym (,)

Googlade och hittade hennes blogg. 

Verkar vara en djupt tragisk historia med droger och struliga relationer. Hon har ett barn och var gravid en gång till men tog bort det. Skriver 2021 att hon ska sluta lägga ut porrklipp och stänga bloggen, för att 2022 lägga ut nya klipp.

Det gör ont i mig att läsa, hon mår nog verkligen inte bra och verkar väldigt osammanhängande i sitt sätt att skriva. Och jag tänker på hennes barn i framtiden, när det växer upp. Förstå nivån av trakasserier det barnet kommer möta när klasskompisarna kan hitta gamla porrklipp på barnets mamma. 

Önskar att nån ingrep där. 

Undrar om TS man har hjärna nog att se den trasiga människan bakom sitt runkmaterial.

• Anonym (,)

TS, har din man läst bloggen? Det är hemsk läsning. Kanske kan han se henne mer som en människa, en mamma som kämpar med sitt liv, har missbruksproblem, träffar struliga män. Kanske kan det göra att han får empati för henne och inte bara ser henne som hon framställer sig i sina porrklipp? Kanske kan få honom att inse att även hon är en människa, inte så som han fantiserat ihop henne.

• Anonym (,)

Vem som helst kan hitta hennes blogg och läsa där. 

Man får skrolla förbi en del porrklipp innan man kommer till inläggen om när hon är gravid och ska sluta lägga ut porrklipp, hon skriver om hotfulla män som ska polisanmälas och att hon måste skydda sitt barn, hon skriver om att hon tar bort det andra barnet hon var gravid med, och sin kamp mot droger. 

Det är helt fruktansvärt. 

Svar på tråden Min man älskar en porrtjej