Blödning v.12
Jag har haft en blödning likt din som tyvärr slutade i ett missfall. Jag vet dock många som blöder utan att det behöver vara något som är fel, förhoppningsvis är det så även för dig!
Jag har haft en blödning likt din som tyvärr slutade i ett missfall. Jag vet dock många som blöder utan att det behöver vara något som är fel, förhoppningsvis är det så även för dig!
Här kommer ytterligare en update!
haft blödningar till och från hela helgen så fick tid hos en gynekolog tidigare idag. Hon konstaterade att det fanns ett foster men hon hade svårt att få fram hjärtljud (hon sa att det fanns ?indikation? på hjärtljud vad nu det betyder??). Livmoderhalsen var lite öppen men inte jättemycket. Så hennes bedömning är att det kan vara början på ett missfall men det kan också vara helt normalt, så fick inget svar alls kan man säga?
Ringde sen till min BM på MamaMia och hon var snäll och tidigarela mitt KUB-ultraljud till i morgon bitti klockan 8.30. Så nu håller jag alla tummar jag har på att den som gör det ultraljudet åtminstone kan fastställa om det finns hjärtljud eller inte.
Tilla vidare ska jag undvika tunga lyft, koffein och försöka hålla mig lugn?