Letrozol 2022 - följas åt?
Tredje dagen med Letrozol! Känner liiiite extra i höger äggstock, hoppas de växer så de knakar där inne😅
hur går de för er?
Tredje dagen med Letrozol! Känner liiiite extra i höger äggstock, hoppas de växer så de knakar där inne😅
hur går de för er?
Har lite allmänt ont i magen emellanåt nedtill, just nu på vä sida, men har ju också mens så. Brukar det kännas något eller? Jag är lite seg med, men vet inte om det är för hormonerna eller för att sambon är sjuk 🤣
Jag har alltid lite spänningar i mina äggstockar, förutom vid mens, och de har jag ju nu. Huvudvärk fick jag förra gången!
Jag är 28 år, varit tillsammans med min sambo i 11 år. Tog ut min spiral för 1,5 år sen. Har aktivt försökt cirka ett halvår, fick hjälp av gyn med Letrozol då mina cykler va i snitt 50 dagar, så chanserna ?halverades?. Är inne på min andra cykel med Letrozol😊
Jag käkar Mitt Val Kvinna, en kombination av de mesta!
En fundering, använder ni glidmedel vid era försök? Vi försöker göra försöken till lite mysiga men de blir ju såklart inte samma när de blir på ?tvång? efter positiva ÄL-tester. Jag har läst lite om att glidmedel inte är att föredra för spermierna. Så har nyss beställt hem Pre-seed som ska gynna miljön och framkomligheten för spermierna. Någon som testat? 😊
Ja men precis!
Har du hört någon annans erfarenheter gällande fertilitetsglidmedel?
Eller finns de någon annan hör i tråden som har erfarenhet av detta?😊
Tänk att minsta lilla hjälpmedel ger lite extra hopp?
Okej. Köpte glidmedlet nu som är spermievänligt,
conseive plus, håller verkligen tummarna nu 🙏
Hej alla Letrozolare!
Någon som börjat testa med ÄL-stickor ännu?
Jag är på dag 12, inget fertilt sekret, tänkte börja testa imorgon🙏🏼!
Här väntar man in mensen just nu. Har bara fått negativa graviditetstester denna gången också. Så blir och köra en runda med letrozol igen. Man får hoppas att det blir plus nästa gång. :)
Mensen bör komma imorgon, vill börja om så fort som möjligt. :D
Håller tummarna för stor äggblåsa på vul idag🙏🏼! Hade också önskat att få kolla men min läkare avvaktar tills jag ökat dosen Letrozol.
Vigge85, ökar du dosen eller kör du samma?
Så konstigt egentligen, man vill egentligen inte ha mens men så fort man får negativa graviditetstester så vill man bara att mensen ska komma så man får börja om😅?
Själv fick jag fertilt sekret igår, så böör få omslag på ÄL-test i helgen. Tror vi sätter igång redan ikväll, ser fram emot att testa fertilitetsglidmedlet!
Ah okej!
Än sålänge har jag inte fått någon glad gubbe, men tendens till två streck.
Hur går de för er andra?🙏🏼
Jag har precis ätit dubbeldos för 5e månaden, får alltid fina blåsor och ägget släpper men ändå händer det ingenting. Nu är det bara att vänta 2v igen för att se om det tagit sig, men med tanke på att det inte hänt något alls hittills så kan jag inte påstå att hoppet är så stort..
Håller tummarna att de tar sig denna gången! Har din partner gjort någon utredning, så att de inte ligger hos honom?
Jag fick äntligen glad gubbe på ÄL-test imorse🙏🏼
Vår babyverkstad är också igång ordentligt nu! Äntligen glad gubbe på testet imorse!
Hur ofta försöker ni få till de under de fertila fönstret?