• Tukt

Tabu & Förbjudet...omröstning!

Vet inte om jag skulle kalla det där "tabu". Tycker mer det låter som ett rätt gränslöst beteende.

• Tukt
    CleoX skrev 2022-02-05 23:31:38 följande:
    Håller med dig helt och hållet! Men när man läser här på forumet så undrar man ju verkligen om man känner alla så väl som man tror. Det verkar vara väldigt många som både bär på väldigt avancerade och märkliga fantasier så väl som tunga bagage med vad man hittat på i smyg. Man kan säkert ha personer av TS kaliber i sin umgängeskrets utan att veta om det. Man får kanske först gå till sig själv innan man pekar finger, men vad som folk går och fantiserar om har man oftast ingen aning om. Porren, som är tillgänglig gratis för alla (i alla åldrar) med en mobil, gör ju TS historia till rena mellanmjölken. Är det konstigt att sånt här händer kan man fråga sig, och hur vanligt är det egentligen?
    Men man vet ju inte heller hur mycket av det som skrivs egentligen är sant. I det här fallet kan det  vara rena fantasierna, och TS behöver inte ens vara kvinna. Läser man den där sexnovellen till svar ovan så finns det en rätt tydlig indikation till att hen tänder på att skriva om de här sakerna. Kanske är det moroten. För det finns ju inget i det skriva som tyder på att hen vill ha hjälp lyfta ett problem. Utan verkar snarare triggas av sexuell provokation.
    Men om det ändå är sant, det som skrivs, så är det extremt gränslöst, med förmodligen en eller flera diagnoser i ryggsäcken. Så skulle tro att det beteendet inte bara gäller sex, utan skulle märkas mer i vardagen också.
  • Tukt
    Anonym (Snusktant) skrev 2022-02-07 13:40:40 följande:

Underbart att ta hand om unga potenta killar. Krävs inget jobbigt förarbete som när gubben ska försöka få upp den. Soldaten står direkt. Och efter första omgången går det bra att köra igen.

Är i sjunde himlen med min unge älskare.

Vill du bara höras och synas, provocera? Har du ens läst trådstarten och diskussionen där efter?
  • Tukt
    Anonym (Snusktant) skrev 2022-02-07 16:23:46 följande:
    Jag antar du blir provocerad av en anledning? Jag vill bara berätta om mina erfarenheter av unga älskare. Har du problem med det?
    Ja, jag har problem med det. Och du förstår inte varför?
  • Tukt
    Anonym (Snusktant) skrev 2022-02-07 16:47:35 följande:
    När det gäller att förstå provocerade och kränkta män har jag nog bättre förståelse än dig lille vän. Tycker nog med att ni är underhållande ändå. Jag är så nöjd med vad jag kan få av mina älskare.
    Du behöver inte köra med härskartekniker i diskussionen bara för att du inte förstår:
    1: Att du är ganska ordentligt off-topic i ditt inlägg.
    2: Håller liv i en tråd där TS antingen är en rätt skadad person, alternativt runktråd eller ute efter att provocera.
    Alternativt är du själv trådstartaren som försöker normalisera ditt beteende, du fått ordentligt med mothugg för.
  • Tukt
    Anonym (Ordning) skrev 2022-02-08 12:25:57 följande:

En tråd om sunkigt tattarbeteende. Varför?

För att en person gillar och går i gång på att skriva provocerande inlägg. Sedan kan då inte folk låta bli att helt enkelt låta det vara för det det är, en provokation, utan håller det vid liv med mer eller mindre seriös diskussion. Detta påhejad av trådstartaren själv som med annat nick går in för att skapa än mer provokation i tråden.
Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!