Inlägg från: Anonym (Busig?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Busig?)

Tabu & Förbjudet...omröstning!

När en kvinna beter sig så, och kallar sig själv "busig" (istället för dekadent, moraliskt korrupt eller en usel människa) så skäms jag lite över mitt kön faktiskt.

En man som har sådant beteende är åtminstone medveten om att han är ett svin, och att han beter sig svinigt, inte att han "busar".

En treåring som ritar med kritor på väggen är busig. Inte att jämföra med en vuxen kvinna som runkar av sin styvson eller ligger med sin sons kompisar. Det är inte ens i närheten. 

• Anonym (Busig?)
    Anonym (Beep) skrev 2022-02-06 15:55:38 följande:

Gissningsvis är det en man som skrivit tråden och blir kåt av att höra andra diskutera dessa scenarion. 

Men som sagt, busigt är inte ens i närheten att beskriva den här trådstarten. 

Det verkar som en kvinna. Busig är ett uttryck jag har hört förut i lite samma sammanhang men lättare från kvinnor. Nej du har inte busat, du hade sex på en krogtoalett typ. Dessutom stavar hon kvinna med Q...det är en kärring-grej. Är det en man så är han otäckt smart för att vara man som lärt sig detta.
  • Anonym (Busig?)

Jag ser mig inte som en bra människa, men en ärlig motsvarande tråd för mig hade innehållit alternativ som:

1) Fantiserat om en väninnas man 2) Var kär i en 45årig gubbe när jag var 20 men berättade aldrig det för gubben eftersom det fort gick över 3) Köpte glidmedel för jag ville prova analsex men vågade aldrig fråga dåvarande om han ville det och numera har jag hemorojjder och är singel  4) Vill helst träffa den svenske manliga doktorn när jag är på vårdcentralen istället för nån av de andra och anledningen till det är att han är söt men vill inte verka rasistisk så kan inte säga det 5) ljugit och sagt att jag röstat på SD för att slippa en jobbig fd väninna, så hon "tog bort" mig istället för tvärtom.

Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!