Tindersvindlaren
Har sett filmen, läst lite om det och filmen verkar vara sann. Tindersvindlaren släpptes ur fängelse efter bara 5 månader.
Men vad jag förvånas över är reaktionen hos dessa skandinaviska kvinnor, dom anser sig vara led bakom ljuset, dom kunde aldrig förstå att dom blivit solovårade, och dom hänvisar att hur skulle dom ens kunna tro hn var en svindlare, vi är ett brottsoffer.
Tar man en till på brottsskalan så räknas inte detta som ett grovt brott.
Vissa av dessa låna snabbt ut stora belopp till killen dom träffat, tog bara en månad så hade Norska jäntan lånat upp och gett bort 2,5 milj , den svenska Pernilla gav 250 k efter bara någon vecka, alla sin besparingar osv.
Skulle tindersvindlaren lyckats om han inte spela rik?
Han bjöd dessa donnor på allt i början, även privatjet dom trodde dom träffat en miljardär som fick ekonomiska bekymmer.
Dom vill inte se sig som golddiggers, men vad tror allmänheten skulle du kunna luras på detta sätt?
Ska man se dom som golddiggers eller brottsoffer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-08 18:27
Har kollat upp lite mer.
Lyssna på vad Cecilie (lånat ut 2,1 milj) och Pernilla berättat, hon berätta att denna diamant magul blev snabbt hennes bästa vän, låna ut 420k.
Får en o undra hur hennes övriga bekantskaps krets ser ut.
-
Allt jag nu hört om Norska Cecilie o SV Pernilla handlar bara om en sak.
Diamonds are a Girl´s Best Friend
Skulle inte Simon haft dessa Diamonds skulle Cecile aldrig hoppat in i ett plan till ett annat land, med en kille hon känt mindre än 1 timme. resesällskapet träffa hon efter hon svarat Ja, hon googla sedan Diamonds are a girls best friend, fick säkert upp Marilyn Monroe sjungande dessa ord ,bytte trosor åkte resan.
Tar man sedan Pernille så googla även hon fick upp samma Diamonds, kände han är min bästa vän. "Vilken kontakt vi fick direkt" är hennes exakta ord.
Snacka om att falla för en av världen bästa reklam citat, Diamonds last forever.
Vem vet dom kanske ger Stockholms syndromet en ny logga om reklamen citatet stämmer.